Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Mijn jammerlijke begin

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben na het volgen van de topics hier ook maar eens gestart met een poging tot.

Aangezien ik het voorbeeld figuur van linker handen ben, vraag ik hier maar eens naar een mening.

Ben nu voorbij het verven van de kast en het maken van een logo in de voorkant.

In het vooruitzicht staat het bijbewrken van alle buttons en frontjes.

Een bewrking van de overgebleven bay, wil er wat nuttigs van maken. Deze bay is al naar onder verplaatst. Als iemand een idee heeft, hoor ik het graag.
En dan natuurlijk het beroemde window-in-sidepanel.

Is het de moeite waard???

Het spuitwerk zonder logo.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wcrd/danny/na.jpg
Het logo, wat geboord is natuurlijk, wilde wat anders dan dremelen, achter het logo zit een 92 mm fan, dus het heeft nog een functie ook :D
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wcrd/danny/logo.jpg

Is het een begin, of kan ik beter een nieuwe kast gaan kopen.

Verwijderd

Ik vind je logo erg origineel en netjes gedaan, misschien kan er wat weinig lucht doorheen voor de fan maar dat is ook weer niet zo'n ramp. De kleur is niet mijn smaak eerlijk gezegt maar de verf zit er iig wel netjes op. Ik zou zeggen, het is een heel mooi begin. Vooral zo doorgaan.

Van die overgebleven bay zou je een mooie fanbus kunnen maken.
Good luck :)

Verwijderd

Topicstarter
Zo zie je maar, een spuitbus van 6,95€ bij de praxis doet wonderen.
Ik ben nog op zoek naar 3 fans van max 30 mm zodat ik die misschien in die bay kan zetten langs elkaar. Maar ik moet nog eerst zoeken naar tijd om die te gaan halen

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

ohw, stop nu zeker niet! het begin is goed! er is hier dessnoods overal int land wel een tweaker te vinden die je wilt helpen (hinthint)...

Die knoppen kan je nog in een of andere felle kleur doen, de cdroms en alles hetzelfde als je kast...

In die lege bay zou ik een baybus maken (minder origineel) of een groot lichteffect, daar komt dan alleen wel veel programmeer en soldeerwerk bij! azodoor!

Electronics development

Verwijderd

tja ik zou ZEKER geen nieuwe kast kopen.

kijk als JIJ hem niet mooi vind doe je het toch wel ;) .

maargoed als je ut doet ga dan nog ff met deze kast experiementeren ofzo.

om er voor te zorgen dat je de fout (wat jij fout vind) niet nog is een x doet :)

iig suc6 ! IMHO GA LEKKER DOOR MET DEZE MOD !!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 09:27:
Ik vind je logo erg origineel en netjes gedaan, misschien kan er wat weinig lucht doorheen voor de fan maar dat is ook weer niet zo'n ramp. De kleur is niet mijn smaak eerlijk gezegt maar de verf zit er iig wel netjes op. Ik zou zeggen, het is een heel mooi begin. Vooral zo doorgaan.

Van die overgebleven bay zou je een mooie fanbus kunnen maken.
Good luck :)
Nou aan de onderkant zit nog een opening die ik weg gewerkt heb, waardoor er dus meer airflow is, dus ook daar heb ik aan ged8. Verder denk ik dat ik de knoppen rood of geel ga maken, maar rood komt meer in de goede richting.
Ik heb ze tot die tijd lekker zwart gemaakt, maar dat kan ik er zo afhalen.

Verder moet ik dan nog iets maken waardoor er door alle kieren en gaten licht naar buiten komt, dus dat word denk ik een vete TL balk erin :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 09:41:

Verder moet ik dan nog iets maken waardoor er door alle kieren en gaten licht naar buiten komt, dus dat word denk ik een vete TL balk erin :D
CCFL lijkt me een beter idee :Y)

• Verdicampo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11 21:22
Je kan beter niet stoppen nee, goed bezig! Hmmm, die kleur is idd ook niet mijn favoriet, maar da's natuurlijk persoonlijk :+

Verwijderd

Topicstarter
Roze was een andere optie wat kleur betreft, maar uhh, nee doe maar niet :D

Verwijderd

Leuke mod!

Baybus is niet origineel maar wel leuk, bijv. om je fans harder of zachter te laten lopen of ccfl aan/uit te doen, iig nog veel succes met je mod!

offtopic/ Je topictitel: 'Mijn jammerlijke begin' :? Ik vind em anders wel mooi :D

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik dus zoals ik al vermelde niet naar de winkel ben geweest, heb ik het op de ghetto tour gedaan.

Ik hab achter de 92 fan een lamp gebouwd. Heb een oude zaklamp gepakt, die heb ik op de fan gemonteerd. Er komt bijna geen warmte van die lamp af en de airflow van de fan blijft nog optimaal, dus het werkt nog best goed ook.

Aangezien mijn voeding niet zo sterk is, heb ik een adapter gepakt, die gestript en daar dan een aparte stroomvoorziening mee aangelegd.

Nu heb ik dus een partij licht dat door het logo naar buiten komt. Verder heb ik alvast een ander lampje in de open bay gemonteerd, ook op die adapter. Ik denk dat ik het frontje zo ga modden, dat ik er een soort van ogen in krijg. Dat lijkt me best wel geinig, maar weer een hoop sloopwerk. Het lijkt me namelijk leuk om ook via de voorkant naar de processor te kunnen kijken.

Toch moet ik zeggen dat Ghetto moddin ook zijn voordelen heeft, het spaart flink wat geld uit.

• comvidnet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2021
TJa als jij het mooi vind dat moet je het vooral doem maar ik vind de kleur niet zo mooi :X Maar wel goed gespoten dus ;)

Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
Vp Spearhead, je hebt al een leuk begin gemaakt met casemodden. ga vooral zo door, wees niet te bang om een idee uit te voeren en probeer origineel te zijn met je mods (wordt steeds lastiger met al die mods hier, weet ik) maar in wezen is modden het customizen van jouw pc, dus doe ermee wat je het leukst vind!

er.. is dat metallic groen? ziet er zeker niet raar uit.

Mn 3D printer blogje..

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is mettalic groen :D
Pagina: 1