• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb ruim drie weken terug een fax naar GSMstunter.nl verzonden met een bestelling van een nieuw abbo plus een GSM. Ik heb daar taal noch teken op terug gekregen van ze. De afgelopen week heb ik ze zeker 20 keer gebeld en een paar keer gemaild, maar ze reageren totaal niet en de telefoon wordt niet aangepakt. :(

Iemand enig idee hoe ik überhaupt in contact kan komen met GSMstunter? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Ga je toch naar een andere aanbieder? Je weet nu watvoor bedrijf het is, wil je daar nog kopen dan? :?

• pven
  • Niet online
De aanbieding was interessant en ik zou enorm balen als ik naar een ander ga en het blijkt dat zij mijn bestelling toch hebben afgehandeld.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-12 11:02

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Tja, GSM stunter blijkt het nogal druk te hebben... Meestal gewoon een kwestie van afwachten (en ik zou bijna aanraden om het voortaan maar gewoon te versturen per post, dan weet je tenminste zeker dat het zo aankomt als jij het geschreven hebt, bij mij op het werk wil er ook nogal eens eea verkeerd gaan met de post...

Verder, als het om een KPN abo gaat kan het best zijn dat je abo door KPN is afgekeurd, en het blijkt dat ze er dan nog een stuk langer over doen om je hiervan bericht te geven... Ikzelf heb recentelijk 2 aangevraagd, waarvan eentje inmiddels ook is ontvangen (~2,5 week tijd ging daaroverheen) maar die andere aanvraag, die is afgekeurd (jaja, ik heb mijn connecties binnen KPN zeggen we dan maar ;P) heb ik tot op heden ook nog steeds geen bericht van gekregen van ze... Ik vrees dus dan je aanvraag gewoon is afgekeurd als hij uberhaupt goed bij hun is aangekomen...

• pven
  • Niet online
Dat afwijzen van abbo's is weer een verhaal apart, daar heb ik me in een andere draad al zorgen over gemaakt (en ik heb nog steeds geen reactie van Vodafone) ... Maar als ik afgewezen ben, dan is het toch simpel voor GSMstunter.nl dat ze dat 'ff' melden richting mij, de klant, zodat ik weet waar ik aan toe ben?

• Kippenijzer

Kippenijzer

Ik wil niet lullig doen, maar is het mogelijk om dit topic enigszins specifiek te houden voor GSMstunter abo's van KPN? Heel mooi als gsmcorrect wel goed werkt en iets met afwijzen van Vodafone... Maar KPN houdt er weer andere regels op na qua afwijzingsbeleid... Anders kan dit net zo goed een "Wat zijn jou ervaringen met online GSM shops" topic worden...

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:04

Stewie!

Keen must die!

Ehm, wil dus niet lullig doen, maar GSMstunster is de onbetrouwbaarste zaak die er is. Het is een shit zaak die nooit bericht/feedback geeft. Emailen heeft ook geen zin. Heb inmiddels al aan verschillende acties meegedaan bij deze rot zaak, maar ze hebben ies laten horen en reageren al helemaal niet op emails. Uit eigen ervaring zeg ik dan ook dat je NOOIT bij deze winkel moet kopen! Let er maar eens op hoeveel mensen hun geld nie hebben gekregen omdat ze dat waren "vergeten"! Leuk als je ze dan ook niet kan bereiken :(

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-12 13:57
pven schreef op 16 november 2002 @ 08:29:
De aanbieding was interessant en ik zou enorm balen als ik naar een ander ga en het blijkt dat zij mijn bestelling toch hebben afgehandeld.
Je kan nog een fax (of nog liever een aangetekende brief?) sturen met de mededeling of ze nu a.u.b. binnen zoveel dagen willen reageren, zoniet dan wordt de de aankoop gewoon ontbonden.

En ik zou zoieso al eens dieper gaan nadenken over de betrouwbaarheid van een bedrijf als ze op geen ene manier ook maar iets van zich laten horen, terwijl jij je helemaal het schompes mailt, faxt, belt... ;)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 21:56

Marcelloz

IT dude with a beard

Kijk hier eens, wellicht kom je wat tips tegen om in contact te treden met gsmstunter:
http://www.telecomvergelijker.nl/forum.php?forum_id=65

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

• pven
  • Niet online
Marcelloz schreef op 16 November 2002 @ 09:30:
Kijk hier eens, wellicht kom je wat tips tegen om in contact te treden met gsmstunter:
http://www.telecomvergelijker.nl/forum.php?forum_id=65
Ik heb daar wel eens vaker berichtjes geplaatst die ik richtte aan GSMstunter.nl. Als reactie kreeg ik: je kan ze beter bellen of mailen. 8)7

• Brooky
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:21
En als je denkt dat het niet meer komt, dan staat in eens de postbode voor de deur :( Zo gaat het meestal bij GSMstunter......

• pven
  • Niet online
Daar ben ik dus ook bang voor ... Met wat pech zit je dan aan twee abbo's vast en dat kost nogal wat moeite om er dan weer van eentje af te komen. :'(

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:55

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Brooky schreef op 16 november 2002 @ 10:15:
En als je denkt dat het niet meer komt, dan staat in eens de postbode voor de deur :( Zo gaat het meestal bij GSMstunter......
Ik had de dindsdags mn bestelling op de post gedaan en de vrijdags stond de postbode al voor de deur met een telefoon van GSMstunter.. toen had ik nog niet eens geld gehaald :(

Zo zie je maar, verschil kan groot zijn..

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Nutcaze
  • Laatst online: 23-12 19:48
Ik ben er zelf ook een tijdje mee beziggeweest...heb er een aantal gehad waaronder gsmstunter. Deze reageerden bij mij 1 keer op meel en daarna ook niets meer.

Ik ben uiteindelijk bij www.tel.nl beland en deze kan je goed bereiken.

Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-12 13:51
GRRRR, ik haat die naam :( :(

Zie het draadje over hun *geweldige* Ipaq aanbieding ([rml][ gsmstunter.nl] Gratis iPaq 3870 + Nokia 6310 + ... Deel 2[/rml]). Ik stuur altijd mails met leesbevestiging, die krijg ik dan ook keurig terug, maar echt geen antwoord.

Ik snap dat echt niet, ze hadden voor de drukte volgens mij best een goede naam (binnen 4 dagen alles rond), maar nu het druk is laten ze gewoon heel veel mensen zitten. En die mensen willen ook wat horen over hun bestelling, dus gaan alleen maar meer emailen waardoor ze het nog drukker krijgen.

Ik had zelfs nog een collega aangeraden daar een KPN abo te scoren, ze had hem binnen een week op de deurmat liggen. Ze kunnen dus blijkbaar wel snel spullen uitleveren, maar als het abo niet (snel) geregeld kan worden zijn ze gewoon te LUI om ook maar 1x contact met de klant op te nemen. En dan telefonisch bereikbaar zijn van 9-12uur 's ochtends, dat gaat toch nergens over! (ofwel, gunstig voor hun, 't is wel een tijdstip dat de minste mensen in staat zijn om te bellen naar mijn idee... :/ ) Ik haat die zaak :(

• pven
  • Niet online
Is er overigens ergens een instantie waar ik formeel kan klagen? Als ik in het forum van Telecomvergelijker.nl rondkijk, zie ik dat ik echt niet de enige ben die klaagt.

• pven
  • Niet online
Er is hoop! Vandaag werd ik door KPN gebeld met wat vraagjes over nummerbehoud (niet ernstig). Dit is het eerste teken dat er daadwerkelijk iets bij GSMstunter is gebeurd met mijn aanvraag. Rond 16 december wordt mijn O2-abbo (:r) overgezet naar KPN. Nu alleen nog wachten op de SIM en de GSM ... :/

• pven
  • Niet online
Jaja, vandaag is de bevestiging van KPN in de bus gevallen dat mijn nummer op 16 december wordt overgezet! :)
Bijkomend probleem: in de brief staat dat mijn 'KPN Mobile-verkooppunt' de SIM aan mij zal overhandigen. Ik heb er een zwaar hoofd in dat ik die SIM voor 16 december in de bus heb liggen ...

Verwijderd

pven schreef op 26 November 2002 @ 13:51:
Jaja, vandaag is de bevestiging van KPN in de bus gevallen dat mijn nummer op 16 december wordt overgezet! :)
Bijkomend probleem: in de brief staat dat mijn 'KPN Mobile-verkooppunt' de SIM aan mij zal overhandigen. Ik heb er een zwaar hoofd in dat ik die SIM voor 16 december in de bus heb liggen ...
Met het opsturen van mijn KPN 120 sims (3 stuks) ging het vrij snel. Ze werden apart verstuurd en het duurde tussen de 1 en 2 weken na het gefaxt te hebben. Met het antwoorden op emails en telefoon opnemen heb ik wel slechte ervaring.

• Raafz0r
  • Laatst online: 21-11 10:29
Ik word ook helemaal gek van GSMstunter. Heb in oktober (ong. 15 okt) een KPN Mobile 120 abbo besteld. Kreeg 30 okt mail dat ze mijn ID kaart niet hadden, hoewel ik ZEKER weet dat ik hem mee had gefaxt. Meteen die avond gefaxt. Sindsdien geen reactie op telefoon of e-mail, en geen sim-kaart. En dat terwijl mijn oude abbo eigenlijk al is afgelopen :(

• pven
  • Niet online
rond de 16 kunt u die ontvangen

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: P. van der Ven [mailto:knip@pven.com]
Gepost om: woensdag 27 november 2002 19:24
Gepost naar: info
Discussie: Wanneer?
Onderwerp: Wanneer?

Hoi!

Ik heb een KPN120-abbo met Nokia 8310 en nummerbehoud
aangevraagd bij jullie. Van de KPN heb ik inmiddels bericht dat mijn
nummer op 16 december wordt overgezet naar de nieuwe SIM- kaart. Kan ik
erop rekenen dat ik voor die datum in ieder geval de nieuwe SIM-kaart in
huis heb?

Mijn gegevens:
<KNIP>

Met vriendelijke groet / Regards,
P. van der Ven
---
http://promotie.mag.niet/
---
'Imagine no possessions'

• pven
  • Niet online
Wat een h*fters ... Vandaag is het de 16e en uiteraard heb ik mijn nieuwe SIM-kaart niet ontvangen. Als ik echter mijn nummer bel (nummerbehoud) dan krijg ik voicemail aan de lijn ... |:( ... Kortom: mijn nieuwe SIMkaart is geactiveerd, maar die kl**tz*kken bij GSMstunter zijn te sloom om het te verzenden, waardoor ik onbereikbaar ben.
Ik weet bijna zeker dat KPN vanaf vandaag mijn abbo in rekening brengt, dat geld ga ik bij GSMstunter declareren. Als ze daar moeilijk over doen, ga ik babbelen met mijn rechtsbijstand om alsnog mijn gelijk te halen.

D*mn ... I M pissed! :(

Verwijderd

Ze nemen de telefoon ook al niet op :(
Ik wacht ook nog op mijn centen

• THW Mark
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-12 10:18
Ik heb een tijdje geleden een T21i besteld, ook bij gsmstunter.nl . Fax verstuurd, succesvol rapport, maar verder geen enkele bevestiging dat het was aangekomen. Ik dus ook een mailtje gestuurd, maar geen reply... Echter een paar dagen later lag het pakje toch op de deurmat... Zoals op de site te zien is is ook de leveringstijd verhoogt naar MINIMAAL 1 WEEK. Dat praat het niet beantwoorden van de mail natuurlijk niet goed, maar houdt in iedergeval wel in dat ze leveren.

Als ik probleem blijk te krijgen met het terugstorten van het abbo geld, dan zou ik als eerste een fax sturen, omdat ze die dus blijkbaar goed ontvangen. (Mail pleuren ze waarschijnlijk ongeopend weg...)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:20
Mooi man.. ook die bedrijfjes bezwijken onder hun eigen succes. Dis niet het enige forum met dit soort klachten. Ik heb nu paar keer wat bij telecom.nu gekocht en dat ging perfect, gelukkig. Magoed.. vind het wel klote voor iedereen, volgens mij wachten er ook nog een zooi mensen op een iPaq e.d.

Zijn ze ook niet fysiek te vinden?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• Kippenijzer

Kippenijzer

pven schreef op 16 december 2002 @ 21:44:
Wat een h*fters ... Vandaag is het de 16e en uiteraard heb ik mijn nieuwe SIM-kaart niet ontvangen. Als ik echter mijn nummer bel (nummerbehoud) dan krijg ik voicemail aan de lijn ... |:( ... Kortom: mijn nieuwe SIMkaart is geactiveerd, maar die kl**tz*kken bij GSMstunter zijn te sloom om het te verzenden, waardoor ik onbereikbaar ben.
Ik weet bijna zeker dat KPN vanaf vandaag mijn abbo in rekening brengt, dat geld ga ik bij GSMstunter declareren. Als ze daar moeilijk over doen, ga ik babbelen met mijn rechtsbijstand om alsnog mijn gelijk te halen.

D*mn ... I M pissed! :(
Enerzijds vind ik dit heel vaag, want bij mijn weten doet GSMStunter sowiezo niet aan nummerbehoud. Anderzijds zul je er weinig tegen kunnen doen, want dit soort dingen staan gewoon wel ergens in hun algemene voorwaarden, en dat weet je nou eenmaal als je een tussenpersoon hebt. (Jah, zelfs bij KPN zelf willen dit soort zaken wel eens voorkomen, dus zonder tussenpersoon).

[sarcastisch]Maar inderdaad hoor, als jij nu over een weekje je kaart pas binnen hebt, zou ik inderdaad ze aanklagen tot de laatste cent, voor die paar euro abokosten voor die week... Mega gaap! Vette loser die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten en het dan nog niet goed vind als alles niet precies zo gaat als je zou willen... Zoek dan eerst wat rond op internet, voor je dergelijke bestellingen doet, dan had je het van tevoren geweten en net zo goed niet tot die bestelling kunnen overgaan... Arme Sloeber! 8)7

• pven
  • Niet online
Kippenijzer vindt het blijkbaar niet erg om niet te kunnen bellen terwijl je er wel voor betaalt. :O

Maar goed ... ik rest mijn kees wel weer ...

Verwijderd

Had ook bij die tent een LG510w ism een KPN Mobile 60. Eerste rekening van KPN binnen, en ja hoor 120 abbo :( Ik dus mailen dat ik dus absoluut niet heb besteld en dat ik de pakbonnen en contracten nog had en waar ook duidelijk op stond dat ik een 60min abbo besteld had, zegt die Elle na een kleine 2 weken, "meneer we hebben het na getrokken maar het is gebleken dat u het pakketje heeft aangenomen" :(

Daar wordt je toch niet goed van! Nou eindelijk kreeg ik gisteren een SMS'je dat hij nu goed staat nadat ik gezegd dat ik binnen een week antwoord wilde hebben want anders had ik gewoon de rechtsbijstand en de consumentenbond erop gezet.

Een ding weet ik zeker ik koop daar nooit meer iets :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 22:01 ]

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-12 13:51
Ik heb meegedaan aan die KPN Flexibel actie met gratis Nokia 3310, dus ik keurig 4 aanvragen ingediend, met daarop de opmerking: GRAAG IN 1X VERSTUREN, maar die eikels kijken natuurlijk nergens naar en sturen je in 10dagen gewoon 4pakketten a 11,25euro verzendkosten :( Maar als je mailt wanneer er weer zo'n super actie komt (had ik een paar dagen eerder gedaan), krijg je binnen 30min antwoord!

Zit nu in totaal nog te wachten op 1200euro van ze (650 O2 en 135 per KPN abo), dus ik hoop maar dat ze me niet vergeten :/

Kippenijzer: Ochtendhumeurtje? Het gaat hem denk vooral over de onbereikbaarheid van zijn nummer....

• pven
  • Niet online
Rickbv schreef op 17 december 2002 @ 22:09:
Kippenijzer: Ochtendhumeurtje? Het gaat hem denk vooral over de onbereikbaarheid van zijn nummer....
Idd! Het wordt een principe-kwestie. Als zij moeilijk doen, ga ik ook moeilijk doen. Zij willen niet communiceren, dan voel ik me geroepen om 'gekke' dingen te gaan roepen om alsnog een reactie van ze te krijgen. Waar ik me nog het meest aan irriteer is dat ik tijdelijk een ander mobiel nummer aan het gebruiken ben (lag nog 'in de kast'). Dit tijdelijke nummer heb ik aan een man of 10 gemeld; straks als mijn eigen nummer weer in mijn bezit is (ooit ... ) dan moet ik die mensen weer gaan melden dat ik mijn nummer weer terugheb. Is zonde van de tijd, aangezien de meeste niet via de mail te bereiken zijn.

Kortom: eens maar nooit meer ... :|

Vergeten: ik heb met KPN gebeld en zij wisten met zekerheid te melden dat mijn SIMkaart verzonden is naar GSMstunter. Bij de melding dat ik voicemail krijg als ik mijn nummer bel kreeg ik als vraag 'Was het toevallig GSMstunter?'; de moed is bijna in mijn schoenen gezakt ... ik kan wel :'(

[ Voor 17% gewijzigd door pven op 17-12-2002 22:17 ]

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:23

Armada

-Wat wil je weten?-

Bij mij melden ze gewoon doodleuk dat ik hem geweigerd zou hebben. Wat een bullshit! Echte rotsmoesjes van een webshop die het allemaal niet meer kan bolwerken.
Als ik ze mail en ik heb niet binnen twee dagen antwoord, dan mail ik ze gewoon vanaf dan elke dag, uiteindelijk krijg je dan vanzelf antwoord...
*zucht*

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• pven
  • Niet online
Neuh, je krijgt geen antwoord ... Ik heb ook al een mail-bombardement geprobeerd, maar zonder resultaat.
Ik heb trouwens ergens gelezen dat het mogelijk is om voor een EUR of 20 een SIMkaart op te halen bij een Primafoon. Daar zit ik aan te denken, omdat ik nu dus onbereikbaar ben. Heeft iemand hier ervaring mee?

• joca
  • Laatst online: 12-07 20:25
je kan je sim kaart laten blokkeren, dit is gratis volgens mij, dan kan je voor 17 euro een nieuwe sim kaart aanvragen, dit had ik binnen 2 dagen in huis, je moet daarna nog wel een kpn nummer bellen om hem te laten activeren. (weet niet of consumenten prijzen anders zijn, dit was een zakelijk abbonement)

• Kippenijzer

Kippenijzer

pven schreef op 18 december 2002 @ 21:25:
Neuh, je krijgt geen antwoord ... Ik heb ook al een mail-bombardement geprobeerd, maar zonder resultaat.
Ik heb trouwens ergens gelezen dat het mogelijk is om voor een EUR of 20 een SIMkaart op te halen bij een Primafoon. Daar zit ik aan te denken, omdat ik nu dus onbereikbaar ben. Heeft iemand hier ervaring mee?
Dit kan enkel als je minimaal je mobiele nummer weet... Dan kun je idd met je legitimatie naar een PF of BC toe gaan en daar en vervangende SIM kaart laten maken voor je mob nr. ("Ja, de andere was kapot"). Hiervoor worden op je eerstvolgende rekening dan 17EUR excl. btw berekend...

• Kippenijzer

Kippenijzer

[rml][ GSMStunter] Gratis bellen met KPN[/rml]

Lees daar eens... Er zijn ook mensen met positieve ervaringen... Als er niets aan je aanvraag mankeerd, ie als KPN je aansluiting meteen accepteerd heb je doorgaans relatief snel daarna ook idd je abo in huis, enkel met de verwerking van afgekeurde aanvragen zijn ze "enigszins traag" (1,5 maand later hoor je iets, terwijl KPN na 1 maand de aanvraag trashed)

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:23

Armada

-Wat wil je weten?-

Ja, okay. Maar dan wordt de aanvraag afgewezen, niet goedgekeurd. Nu is hij niet afgewezen en dan nog meer dan vijf weken (and counting) laten wachten...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• Kippenijzer

Kippenijzer

Jupz, wat ik idd begrepen heb is dat GSMStunter nogal wat duf doet qua levering... Volgens mij gaan ze pas toestellen regelen zodra ze van KPN de abo's binnen hebben... En dat blijkt idd wel eens erg lang te duren :(

• pven
  • Niet online
Mijn aanvraag is dus absoluut in orde, anders had ik geen bericht ontvangen van de KPN dat mijn oude nummer is behouden. Daarnaast krijg ik KPN voicemail als ik naar mijn oude vertrouwde nummer bel, terwijl ik een O2 abbo had. Kortom: mijn nummer is succesvol overgezet. Van mij mogen ze best even wachten met dat toestel, als ik die SIMkaart maar krijg. Uiteraard heb ik tot-op-heden geen antwoord van ze ontvangen, maar dat zal niemand meer verbazen ...

• Kippenijzer

Kippenijzer

Overigens vind ik het dus nog steeds vreemd dat er nummerbehoud plaats heeft gevonden, dat doet GSMStunter normaal niet, dus dan zou je zelf al de aanvraag die je op de site uit kunt laten printen hebben aangepast... Blijft vaag... [editted, don't want to be spammed]

[ Voor 39% gewijzigd door Kippenijzer op 20-12-2002 22:47 ]

• pven
  • Niet online
Ik heb je gemaild! :)

Inderdaad heb ik het formulier aangepast. Ik ga er vanuit dat als het niet kan men het ook niet doet, maar inmiddels weet ik genoeg over GSMstunter zodat ik mijn aanname snel ga vergeten ...

• pven
  • Niet online
Het ongelooflijke is gebeurd: vandaag belde TNT aan om een pakketje af te geven. In dat pakketje zat, je gelooft het niet: een GSM en mijn SIMkaart!!!

Alles werkt naar behoren, maar uiteraard ben ik nog steeds erg ontevreden over de communicatie met GSMstunter.

Pagina: 1