[oude review] afbeeldingen in (de XP unlock) review

Pagina: 1
Acties:

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 23:32
Uit ruimtebesparing worden de plaatjes van topics ouder dan een aantal maanden van de server gehaald. Zometeen komen de hcc dagen er weer aan. Een aantal mensen op dit forum zal dan weer xp'tjes (weer) willen unlocken.
Om die reden wil ik hier vragen om de plaatjes in het xp unlock topic weer actief te maken.

Op zich is er natuurlijk zonder plaatjes ook wel uit te komen en ook ome tom heeft nog een review + filmpje staan. De beslissing is aan u.

[info]
Het topic staat hier en de gebruikte plaatjes hier:
[pagina 1: 1 2 3 ]
[pagina 2: 1 2 3 4 5 ]
[pagina 3: 1 2 3 ]

Localhost is where the heart is

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vervang eens Athena door www :).

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

SilentStorm schreef op 16 november 2002 @ 07:18:
Uit ruimtebesparing worden de plaatjes van topics ouder dan een aantal maanden van de server gehaald.

Waar haal je die wijsheid vandaan :? :P.

Professioneel Hyves-weigeraar

• SilentStorm
Dat was een aanname. Het is zo bij elk topic ouder dan een paar maanden. Daarbij gebeurt het wel vaker; plaatjes nemen vaak de meeste ruimte in op een site en zijn vrij makkelijk los te koppelen van de rest. Dit is de makkelijkste manier om ruimte te besparen. Ik kon de plaatjes ook niet onder de images terugvinden (www.tweakers.net/images), dus ging uit van een delete.

[overbodig] de athena->www werkt idd.[/overbodig]

Waarom is hier nooit een scriptje overheen gehaald of zijn er niet een paar duizend symlinks op athena geplaatst?

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:17

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

* odysseus heeft pagina één al bijgewerkt...zal naar de andere ook nog wel kijken...alle andere reviews ook doen lijkt me iets te veel werk zonder machinale hulp :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• SilentStorm
_/-\o_ rest reviews kun je nog ns een scriptje op (laten) loslaten

[ Voor 0% gewijzigd door SilentStorm op 16-11-2002 12:16 . Reden: ik kan het worship icoontje al bijna uit mn hoofd... ]

• Robin
  • Niet online
Tis gewoon een kwestie van de code kopiëren naar een tekstverwerker (notepad ofzo) en dan die urrel veranderen. Ga ik zometeen nadat ik een pizza hawaï heb gegeten :9 :Y)

• Robin
  • Niet online
Zooow, plaatjes moeten het nu wel goed doen :)

• SilentStorm
_/-\o_ geweldig :)

• Azrael
  • Laatst online: 27-02 13:07
kunnen de plaatjes van de volgende reviews ook gerepareerd worden?

reviews: Kleiner dan klein: Compaq iPAQ PA-2 review
reviews: Diva 32MB MP3-speler quicktest

Zou fijn zijn, plaatjes erbij zijn erg prettig :)

• Robin
  • Niet online
On it :P

• Robin
  • Niet online
Ef vijft U maar :)

• Azrael
tnx :)

misschien handig om ze allemaal (alle reviews bedoel ik dan) te fixen, als dat niet teveel gevraagd is :P

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dat mag degene doen die ervoor gezorgd heeft dat al die plaatjes kapot zijn :{ :P.

• Azrael
Wouter Tinus schreef op 17 November 2002 @ 22:28:
Dat mag degene doen die ervoor gezorgd heeft dat al die plaatjes kapot zijn :{ :P.
wiewiewie! :P

* Azrael It wasn't me :7

• SilentStorm
en daar gaat weer iemands nachtrust :o :)

ik hoor niemand klagen..

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ik deed zojuist een zoekopdracht en kwam bij deze oude review uit: reviews: Microsoft Intellimouse Explorer vs Logitech Mouseman Cordless

En hier werken de plaatjes ook niet. Wellicht wil Tweakers.net dit even fixen?

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Zo te zien hebben die plaatjes nooit bij ons op de servers gestaan, dus "even fixen" zit er niet in. Bovendien hebben we anno 2004 wel andere dingen te doen dan reviews uit 1999 fixen :P.

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Het zou mooi zijn als ook de oudere content goed wordt weergegeven. (Zeker gezien het grote aantal bezoekers van t.net), maar als je de plaatjes niet meer hebt wordt het lastig inderdaad.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Tyrian schreef op 09 maart 2004 @ 18:23:
Het zou mooi zijn als ook de oudere content goed wordt weergegeven. (Zeker gezien het grote aantal bezoekers van t.net), maar als je de plaatjes niet meer hebt wordt het lastig inderdaad.
Als we de plaatjes nog hebben zouden we het gaarne voor je doen, maar die plaatjes hebben we niet meer en dus gaat het niet. Niets aan te doen zeg maar. Overigens, die specifieke review waar je naar verwijst heeft plaatjes die niet eens op onze eigen servers staan of hebben gestaan; dus we zouden het niet eens kunnen maken als we zouden willen ;) .
Pagina: 1