mustek v-100 niet bestaande winkeltrekker?

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-08 12:35

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ik heb nu diverse mensen gesproken die de mustek scan magic v-100 aan wilde schaffen, dit is een DVD speler die bij Mediamarkt voor 99 euro in de aanbieding is. Ik wilde geen miskoop doen, dus ben ik rond gaan zoeken en ben op de volgende zaken gekomen:

-Mustek Scan Magic v-100 is nergens info over te vinden als zijnde DVD speler
-Mustek's Scan Magic lijn is een scanner lijn
-Mustek heeft tussen zijn producten een DVD speler staan die vergelijkbaar is, maar die heeft een heel ander type nummer
-Bij alle mediamarkten is hij uitverkocht

Mijn ex-vriendin waar ik nog bijzonder goed mee omga werkt bij de BCC, wat uiteraard ook een electronica winkel is, en zegt dat er door dit soort winkels wel eens advertenties worden geplaatst met type nummers die niet bestaan, zogenaamde typfouten. Ze hebben dan ook geen product voor die prijs maar willen je maar al te graag verder helpen, wat ze weten wel een ander leuk model voor je (ze weten dat je een DVD speler wil hebben namelijk als je er om vraagt)

Zou dit een van de trucs wezen van winkel land om je naar de shops toe te trekken met een "typ fout" om je hopelijk met iets anders de winkel uit te laten lopen. Of bestaat deze DVD speler wel degelijk en ben ik paranoia aan het doen?

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

euh, in heerlen was dat ding te verkrijgen voor 79 euro.
Iedereen liep er mee weg (sommige mensen met 2,3 stuks), ik heb 'm lekker laten liggen.
Moet me nog een DVD speler gaan aanschaffen, en iets zei van, dat is interessant, en gelukkig zeui een andere kant van 'dat is te interessant'.
Oh ja, op de doos staat dus echt 'Mustech ScanMagic v100' .
Wat dat scanmagic nu met DVD heeft te maken , snap ik niet. maar ik ben dan ook geen commercieele man (maar wel dronken terwijl ik dit type').\

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
je was niet de enige :D ik was ook niet geheel in nuchtere toestand toen ik dat bovenstaande typte, maarja wat verwacht je ook he om die tijd :P

Breek je nek voorzichtig

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ik heb de bewuste DVD speler nu gekocht en ik moet zeggen voor 99 euro is het een leuk dingetje, de enige "tegenvaller" is het MP3 menu, daar worden slechts de eerste 5 tekens van de titel laten zien, ook is het niet mogelijk om in mp3's te spoelen, vooruit of achteruit. Das wel jammer, maar ik draai MP3's toch over mn stereo vanaf de PC, want de DVD speler staat daar ook, dus ik kan er wel mee leven. Wat kan hij allemaal (geprobeerd!)

De schijven die het apparaat lust zijn de de gebruikelijke:
-CD-ROM
-CD-R
-CD-RW
-DVD

De formaten die hij ondersteunt zijn:

-DVD (DOW!)
-Muziek CD
-MP3 CD (helaas brak menu)
-VCD
-VCD 2.0
-SVCD
-en last but not least een extra'tje voor die 99 euro: JPEG CD's!!!

Vooral de laatste vind ik een leuke bijkomstigheid, je smijt de cdrom/R/RW met JPEG bestanden in het apparaat en je kiest de map waaruit je ze wil laten zien, en vervolgens krijg je uit die map een slideshow. Erg grappig voor die prijs. En het beeld is nog scherp ook moet ik zeggen. Het is natuurlijk geen top kwaliteit, maar voor die prijs een erg leuk ding. In tegenstelling tot het cyberhome apparaat van mn ouders is het vooruit spoelen een stuk soepeler ipv van met sprongen.

Een erg geinig apparaat dus en een aanrader voor de studenten onder ons die het niet zo breed hebben en een lekker goedkoop apparaat hebben, wat toch best aardig is.

Hij komt dus bij mediamarkt vandaan, uit amsterdam, er stonden er om 12:00 uur vandaag nog 2 pallets vol, dus als je er een wilt halen: Neem de trein naar Station Amsterdam Bijlmer, en je ziet de mediamarkt zo liggen naast de Amsterdam Arena. Je krijgt de beschrijving over hoe hij regiovrij te maken is er bij.

Breek je nek voorzichtig

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

hoezo amsterdam :?
staat ook gewoon nog steeds bij mediamarkt in rotterdam en alexander ;)
staat ie voor 99 euro.
en bij de blokker heb je een dvd speler voor 89 euro ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
naja weet ik veel waar al die mediamarkten zitten, ik hoorde van diverse mensen dat hij uitverkocht zou zijn, dus ik denk ik laat even weten waar ze nog te krijgen zijn.

Bij de blokker hebben ze altijd iets van 10 van die apparaten, omdat ze moeten delen met zoveel filialen, en 9 vd 10 keer vis ik achter het net, en je hebt niet die meesterlijke jpeg feature ;)

Breek je nek voorzichtig

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Dus hij is wel regio vrij, klote verkoper @Rotterdam. Ik vroeg nog weet u het zeker dat hij niet regio vrij is JAAAA, als er geen "regio-vrij" staat dan is hij niet regio vrij.
Morgen dus ff langsgaan.. :(

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
je krijgt er een papiertje bij hoe je hem regio vrij moet maken in amsterdam, als je die niet krijgt:

-zet lege dvd speler aan
-Druk volgende toetsen van de AB in:
-setup
-next
-previous
-next
-previous

er verschijnt nu recht bovenin: "ver 2"
verander dit met de pijltoetsen (op AB) in het gewenste regio nummer of 255 voor regio 0

Ik ben er erg tevreden mee, nu nog een iets betere TV, maar daar moet ik eerst geld voor hebben, en tenslotte leuk speakersetje met decoder :P

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

ik heb een dvd van vestel gekocht die bij de kijkshop99 euro . deze doet alles wat die mustek doet alleen wel een goed mp3 menu en een ingebouwde ac3 decoder uds met 5 losse uitgangen. puik ding.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik ehb nu ook de mustek, maar als ik het regio vrij maakt kan ik geen svcd/vcd afspelen ?

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
werkt hier gewoon perfect hoor, hij is regio vrij (255) en speelt videocd's. Of was het een vraag? dat als je het doet of hij dat dan nog gewoon kan afspelen, in dat geval: ja!

Ben erg blij met het apparaat, heeft exact zelfde kleur als mn radio dus past mooi bij elkaar. Heb nog gekeken bij de kijkshop hier maar daar hebben ze die genoemde DVD speler niet

Breek je nek voorzichtig

• Lex_van_H
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Ik heb deze van Sinterklaas gekregen en ben er zeer over te spreken. Hij werd bij de Mediamarkt als Mustek verkocht, maar er staat nergens Mustek op de doos of in de 'handleiding'. Het 'merk' is Scanmagic, type V100. Scanmagic is een typenaam voor scanners van Mustek, iemand is dus wel erg creatief geweest daar ;)
Maar het is idd wel een Mustek, hij lijkt wel heel veel op de DVD V 56 L - 2C (www.mustek.de)

Maakt niet uit, voor 99 eurootjes een prima ding. Dank u Sinterklaasje _/-\o_

Weet nog steeds niks.....

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Op de onderkant staat mustek, das dan ook de enige keer dat de naam genoemt wordt :)

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Ik heb deze dus gekocht. maar naar verloop van tijd is hij dus kapot geraakt. Hij speelt geen DVDr's meer af. Nog wel SVCD

ps. er is heir al een ander topic over. Maar als mensen hierna zoeken, horen ze ook deze dingen.

Ik wee tniet of iemand anders dit ook al heeft gehad?

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:25

Stewie!

Keen must die!

breng je hem toch terug, garantie??

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

Pagina: 1