Toon posts:

[Warcraft3]Probs met screens

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het spel zelf speel ik in 1280*1024 met alle toeters en bellen aan .. geen probleem. Nu wilde ik een paar screenies maken en die aan een kameraad laten zien. Alleen tot mijn grote verbazing zag ik dat ie layers maakte ofzo ..

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/MartijnW20/WC3ScrnShot_111602_023452%20copy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/MartijnW20/WC3ScrnShot_111602_023011%20copy.jpg

Hmmm zo te zien is met het uppen wat vervaagd, maar als ik ze open in Adobe bijv zie ik ruitjes op de plekken waar je witte vlakken ziet (ook de wat minder witte gedeeltes)

Iemand een oplossing?

edit:
verkleint naar 800*600

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Hoe maak je screens in WC3 (ingebouwde snapshot functie of appart progje of de printscreen knop)...
Als je nou gebruikt maakt van de print screen knop en daarna de screen dumpt in MS paint, heb je dan het zelfde probleem :?

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 23:32

SilentStorm

z.o.z

Dit ziet eruit als of ie de texture voor een emitter niet kan vinden. Probeer het idd te doen zoals hierboven staat of met een capture progje..

Localhost is where the heart is

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op de printscreenknop druk, maakt ie een tga file aan. Andere knop om een screenie te maken weet ik niet. En externe capture proggies zetten er altijd hun merk in (veel)

edit:
default is ook printscreen

[edit2]bij andere spellen geen last van ... ook niet als ik em plak in MS paint[/edit2]

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

Die optie is er niet voor niets ingezet .... staat zelfs in het boekje .. printscreen is screenshot maken ...
Waarom zie ik overal perfecte screenshots en wil het bij mij niet lukken? Iemand een ideetje?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 12:39:
Als ik op de printscreenknop druk, maakt ie een tga file aan. Andere knop om een screenie te maken weet ik niet. En externe capture proggies zetten er altijd hun merk in (veel)

edit:
default is ook printscreen

[edit2]bij andere spellen geen last van ... ook niet als ik em plak in MS paint[/edit2]
Hmmz, dat is idd wel vreemd ja. Dat je bij externe progsels zulk soort screenshots maakt is logischer/vaak voorkomender, maar met zoiets als dit niet? :?

Ook raar dat het alleen bij WC3 is..

Je wilt geen externe progsels gebruiken omdat die een merk erin zetten he:
Deze doet dat niet ;)
Probeer het daar eens mee dan.

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
:) ok zal hem eens proberen

Ok, met dat externe proggie maakt ie wel goede screenies, maar ik blijf het apart vinden. Voorlopig zal ik Capture als alternatief gaan gebruiken, maar zal niet rusten vooraleer het probleem is opgelost. Bijgevoegd ff 2 screenies met het verschil

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/MartijnW20/Capture_11182002_204934.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/MartijnW20/Capture_11182002_205521.jpg

Laatste plaatje is de originele .tga file te zien geopend in Adobe Photoshop 7.0. Als ik hem naar .jpg omzet krijg ik het effect zoals op de eerste 2 plaatjes.

edit:
verkleint naar 800*600 (jammer want 1280*1024 ziet er zeer goed uit :9~ )

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 23:32

SilentStorm

z.o.z

ligt somehow echt aan het spel.. misschien vind je de oplossing ergens in het public blizzard forum? en als er nog niets staat in het tech support forum zijn ze daar in mijn ervaring ook behoorlijk snel mee.. (binnen 6 uur antwoord)

Localhost is where the heart is

Verwijderd

Topicstarter
Op public Blizzard forum heb ik al rondgekeken, voordat ik hier postte. Iets in tech forum schrijven is wel een goed idee.

Verwijderd

Kleur die blokjes gewoon in 8)7 })

Verwijderd

Topicstarter
Lol, reageer ff normaal of reageer niet. Hier heb ik natuurlijk niks aan he :)
Pagina: 1