Omdat nogal veel mensen niet geloofde dat ik mijn mem te bruut kon overclocken,
Hier even een videotje gemaakt waarin je ziet hoe die loopt op 972 Mhz. Dit is een POV Ti4200 128Mb XP (A3 Core) (Revision 2)
Dit eventjes gedaan op de pc van een maat van me omdat ik wou testen of hij daar ook zo hoog ging en dat het niet een software fout was of een intel foutje.
Systeem waarmee dit gefilmd is een AMD 1800+ Gigabyte 7DXR+ met 512 Pc3200
Crappy FPS komt doordat we capturede met hetzelfde systeem waarmee we testte.
Deze week gaan we met ene webcam op een laptop mijn eigen pc filmen en en dan proberen we de 1000mhz te halen.
Jammer genoeg krijg ik mijn core niet over de 317 heen.
Dit alles is gedaan met standaard koeling en 1.7V AGP voltage.
Voor de mensen die het nog niet geloven vraag ik ze om te posten wat ik kan doen zodat ze geloven dat het waar is.
Dit is niet iets waarover ik zou lullen ben zelf net zo verontwaardigd als jullie. Ik zou graag horen vna mensen met identieke of gelijke scores.
Persoonlijk niemand gezien die zijn mem over de 725mhz krijgt.
Bij deze het filmpje: FILMPJE
Heb ik enorm veel geluk met mijn kaart of spoort er iets niet helemaal
Hier even een videotje gemaakt waarin je ziet hoe die loopt op 972 Mhz. Dit is een POV Ti4200 128Mb XP (A3 Core) (Revision 2)
Dit eventjes gedaan op de pc van een maat van me omdat ik wou testen of hij daar ook zo hoog ging en dat het niet een software fout was of een intel foutje.
Systeem waarmee dit gefilmd is een AMD 1800+ Gigabyte 7DXR+ met 512 Pc3200
Crappy FPS komt doordat we capturede met hetzelfde systeem waarmee we testte.
Deze week gaan we met ene webcam op een laptop mijn eigen pc filmen en en dan proberen we de 1000mhz te halen.
Jammer genoeg krijg ik mijn core niet over de 317 heen.
Dit alles is gedaan met standaard koeling en 1.7V AGP voltage.
Voor de mensen die het nog niet geloven vraag ik ze om te posten wat ik kan doen zodat ze geloven dat het waar is.
Dit is niet iets waarover ik zou lullen ben zelf net zo verontwaardigd als jullie. Ik zou graag horen vna mensen met identieke of gelijke scores.
Persoonlijk niemand gezien die zijn mem over de 725mhz krijgt.
Bij deze het filmpje: FILMPJE
Heb ik enorm veel geluk met mijn kaart of spoort er iets niet helemaal