Ik wil een mini systeem bouwen, zo compact mogelijk maar met genoeg power om dvd te kunnen afspelen.Nu is er al een topic geweest over via eden plankje ,maar die wil ik dus niet, ik wil dus een bordje alla jetway of freetech maar waar zijn deze te koop?
Op reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: Editie April 2002 staat een mooi systeem voor het onderdeel wat jij zoekt, dit is een snel systeem wat mooi in de huiskamer kan en een leuk DVDtje kan afspelen.
http://flickr.com/photos/itommy/
het is de bedoeling om zelf een case te bouwen,ik weet wel dat er "mooie" bare bones bestaan ,maar het gaat mij om het moederbord het is jammer dat shuttle de moederborden die ze voor de barebones gebruiken niet los verkopen(of vergis ik mij).
In die case zit IIG dit moederbord: VIA VT8604(PL133) / VT82C686B Chipset hier zou je dus op kunnen zoeken
http://flickr.com/photos/itommy/
ik weet welke chipsets ze gebruiken ,de vraag is waar ik ze in nederland kan kopen bijvoorbeeld
de jetway B860T.
de jetway B860T.
pricewatch: VIA Epia M9000 - Mini ITX, Audio, LAN, VGA, TV-Out, Firewire, FDD
pricewatch: VIA Epia C3 800
pricewatch: VIA Epia C3 500
Zocht je zo iets?
Dit zijn voor zover ik weet kleine moederbordjes.
En die Jetway? geen idee, ik zoek die ook (passief, daarom keek ik hier)
Maar dan voor in mijn auto.
pricewatch: VIA Epia C3 800
pricewatch: VIA Epia C3 500
Zocht je zo iets?
Dit zijn voor zover ik weet kleine moederbordjes.
En die Jetway? geen idee, ik zoek die ook (passief, daarom keek ik hier)
Maar dan voor in mijn auto.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
kijk ff op een computerbeurs rond... 
dr zijn bepaalde bedrijven die veel jetway leveren... bovendien ook duitse en belse bedrijven die daar verkoop doen
dr zijn bepaalde bedrijven die veel jetway leveren... bovendien ook duitse en belse bedrijven die daar verkoop doen
Ja ik zoek inderdaad zoiets als via eden wat ik alleen niet echt leuk van deze bordjes vind
is dat de cpu onboard zit . de via c3 processor staat niet echt bekend om zijn performance.
Hoewel gamen niet echt de hoofdzaak zal zijn voor de mijn te bouwen computer zou het toch wel fijn zijn als het wel kon.
Wat betreft de opmerking over computerbeurzen ,ben afgelopen zterdag nog naar een computerbeurs geweest maar helaas niks gevonden ik wil dan ook een oproep doen aan mensen die naar de hcc dagen gaan en zo een bordje zien even een berichtje te posten.Zou fijn zijn als je de standhouder en hal erbij zou kunnen vermelden.
is dat de cpu onboard zit . de via c3 processor staat niet echt bekend om zijn performance.
Hoewel gamen niet echt de hoofdzaak zal zijn voor de mijn te bouwen computer zou het toch wel fijn zijn als het wel kon.
Wat betreft de opmerking over computerbeurzen ,ben afgelopen zterdag nog naar een computerbeurs geweest maar helaas niks gevonden ik wil dan ook een oproep doen aan mensen die naar de hcc dagen gaan en zo een bordje zien even een berichtje te posten.Zou fijn zijn als je de standhouder en hal erbij zou kunnen vermelden.
Verwijderd
Ik ga vrijdag naar de HCC...
en wat betreft t gaan naar een computerbeurs... op de PC-dump is zoiets wel te vinden, en die was niet afgelopen zaterdag
die andere zijn beursJES... alhoewel dr soms van die 3daagse zijn... Maar da's alleen nog om ergens goedkoop aan te kunnen komen...
Ik zal wel ff kijken... maar kan je niet garanderen dat de post er op tijd staat
en wat betreft t gaan naar een computerbeurs... op de PC-dump is zoiets wel te vinden, en die was niet afgelopen zaterdag
Ik zal wel ff kijken... maar kan je niet garanderen dat de post er op tijd staat
Pagina: 1