[T.net abo]Nog aantrekkelijker maken?..

Pagina: 1
Acties:

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08-2025
Ik lees zo eens het een en ander over die t.net abo's (die trouwens als erg interessant bij mij over komen) en ik vraag me 1 ding af: waarom staat er nergens iets over een mooie metalen casebadge? Het zou natuurlijk erg leuk zijn als je een abo nam en een originele T.net casebadge krijgt (en dan heb ik het niet over een goedkoop stikkertje, maar echt zo'n mooi met hologrammen enzo :9~ )Ik denk dat hier best animo voor is.

Ik denk dat als de tweakers ook echt iets "tastbaars"krijgen opgestuurd, ze toch net iets sneller een abo nemen, het motief om een abo te nemen zou dan kunnen veranderen naar "wow, extra features, maar ook een casebadge waar niet iedereen mee loopt" en wees eerlijk, welke die-hard tweaker kan een mooie t.net casebadge weerstaan?

De kosten van zo'n case-badge kunnen natuurlijk doorberekend worden in de abo-prijs, bijvoorbeeld door een verhoging van 5 eurocent.

just my ... ..... ;)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

dr.lowtune schreef op 16 november 2002 @ 00:50:
en wees eerlijk, welke die-hard tweaker kan een mooie t.net casebadge weerstaan?
Ik :P Ik hecht totaal geen waarde aan dat soort dingen, maar misschien word ik daar gewoon te oud voor ofzo ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• dr.lowtune
Exirion schreef op 16 November 2002 @ 00:52:
[...]

Ik :P Ik hecht totaal geen waarde aan dat soort dingen, maar misschien word ik daar gewoon te oud voor ofzo ;)
jouw eigen woorden :X Maar ik denk persoonlijk wel dat het de drempel om een abo te nemen lager maakt doordat je ook echt iets tastbaars heb, iets wat je ook hebt als je pc uit staat (okee, gebeurt niet vaak). JE zou ook kunnen denken aan een sleutelhanger ofzo, gewoon, een gadget.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

dr.lowtune schreef op 16 november 2002 @ 00:59:
JE zou ook kunnen denken aan een sleutelhanger ofzo
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Exirion/pics/opener.jpg

Heb ik al lang geleden gemaakt :Y)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• dr.lowtune
Exirion schreef op 16 November 2002 @ 01:00:
[...]

[afbeelding]

Heb ik al lang geleden gemaakt :Y)
precies _/-\o_ !!!!Denk je niet dat er veel tweakers zijn die graag zoiets zouden willen hebben? En als ze zo'n ding dan alleen kunnen krijgen door abo te worden, zullen iig de twijfelaars al over de streep worden getrokken

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Tjah, dan zouden ze de abbo's ook duurder moeten maken om er nog winst op te maken, en de productie kosten zijn best duur omdat ze niet 10000en maken :)

http://flickr.com/photos/itommy/

Pagina: 1