Nog een Vliegende Hollander??

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55
eeeehm,

scrollend door de top 100 participants kwam ik deze mijnheer tegen, is dit een bekende??

(en zo ja, waarom niet??) http://stats.distributed.net/rc5-64/phistory.php3?id=224636

ik zou zeggen: kom derbij!!!!

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Hmz, deze is idd erg lekker bezig op de universiteit. Net zo een als Lulu dus :) (maar dan een stukkie noordelijker).
Alsjeblieft even nog geen mailtje sturen als je daar de drang toe hebt, jongens dat heeft geen zin. Dit moeten we slimmer aanpakken... >:)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

RubZie,
Dit moeten we slimmer aanpakken...
wat is je strategie? vertel, vertel!

Join TeamBVD!

Verwijderd

geef Žm een T-shirt

hehehehe

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55
ik zat meer te denken aan een dnetc.ini updeetje ;)

mocht de boel daar onder NT lopen dan heb ik wel een tip voor trouwe Grunningse DPC-ers om NT rechten te verkrijgen.....

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Verwijderd

We kunnen hem toch wijzen op DPC?

Als die ziet dat andere gelijkgestemden (Interior & WIHO) ook al meedoen dan kan ie zelf ook besluiten om zich bij ons te voegen.

[stuur (nog) geen mail]

• RubZie
Andy, waar doel je op? Ik heb op het netwerk van Lulu ook het admin password vekregen maar daarmee kan ik alleen maar op elke afzonderlijke pc iets doen, en die koe draait vanaf de server en als je een eigen koe neerzet gebeurt er nix. Je moet ook nog het domeinpassword hebben geloof ik (ben geen nexpert op dit gebied, tis jouw werk... :)). Dus ik weet niet wat voor snode plannen andy heeft, maarreuh effe een sammetje zoeken en die l0phten heeft dus geen zin.
En mijn snode plannen, eh die euhm tja ik errr nou kijk als je euh en ehhhh dus. Ja.
Kijk als die gast gevraagd gaat worden voor de DPC moet het subtiel zijn. Dus geen meeltje van wij zijn de grootste en de koelste, liever alleen een url naar t.n bijv, dat lijkt me wel subtiel. Dan zal hij daar vanzlef genoeg promotie tegenkomen en er uiteindelijk zelf maybe voor kiezen.

Verwijderd

Misschien een domme vraag, maar hoe kun je zien of zo iemand al lid is van een bepaald team? Ik heb zelf wel zitten kijken, maar ik kan het niet vinden.

• RubZie
Kan niet geloof ik...

Verwijderd

...dus dan is ie misschien al lid van een ander team??? Dan zal die toch niet gauw dpc joinen...

• PoisonouZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05-2021
ik denk op zich dat hij lid is van team van u twente misschien...???

Verwijderd

Lijkt me toch van niet, aan z'n naam te zien hoort ie bij de universiteit van groningen, ik weet niet of die ook een eigen team hebben?

• djazete
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

ennem.. deze dan:
rc5@cybertech.nl's stats
---------------------------------------------

Current Ranking: 288 (2)
Total Blocks to Search: 68,719,476,736
Total Blocks Tested: 3,561,491
Keyspace Checked: 0.00518265%
Total Keys Tested: 956,030,460,624,896
Time Working: 901 days
Overall Rate: 12,281 KKeys/sec

zou ook niet gek wezen opzich...
en..
deze.. echt hoogvlieger is het niet voor daily stats misschien maar totaal opzich wel:
stond op 278 gisterne..

oc@dds.nl's stats
---------------------------------------------Crunch...Crunch...Crunch
Current Ranking: 1,557 (17)
Total Blocks Tested: 1,240,264
Keyspace Checked: 0.00180482%
Total Keys Tested: 332,930,832,400,384
Time Working: 892 days
Overall Rate: 4,320 KKeys/sec

und nog eintje...
kweenie trouwens of deze lui al bij DPC zitten...

ron@gjt-it.nl's stats
Current Ranking: 1,068 (11)
Total Blocks Tested: 1,597,552
Keyspace Checked: 0.00232474%
Total Keys Tested: 428,839,599,603,712
Time Working: 901 days
Overall Rate: 5,509 KKeys/sec

Verwijderd

Waarom vegen we alle nederlandse teams niet op een hoop? :) :)
Dan staan we iedere dag strak in de top-3.

ps. wel onder naamsbehoud van DPC

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Helaas Thunderbird alias SuperBit... dat hebben we al eens geprobeerd en de hele zooi liep op een fiasco uit... heb het er alsjeblieft niet meer over want dan ga ik me weer kut voelen...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Laat de mensen zelf hun team kiezen.
gelukkig is dat niet zo moeilijk :)

ik verzoek hun dan ook om vriendelijk dwangmatig om zich zo spoedig mogelijk vrijwillig gedwongen bij DPC aan te melden.

hehehehe

• Bluestorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08-2022
Misschien alleen vragen of hij al lid is van een team en van welk team dan wel. (kon hem z o snel niet vinden bij andere teams)
Wordt waarschijnlijk veel beter opgevat dan dat je meteen over DPC begint.

Tenminste... dat [ denk / zie / weet ] ik... | Javascript obfuscator | foto's en video's uploaden

Pagina: 1