Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Alsjeblieft even nog geen mailtje sturen als je daar de drang toe hebt, jongens dat heeft geen zin. Dit moeten we slimmer aanpakken...
wat is je strategie? vertel, vertel!Dit moeten we slimmer aanpakken...
mocht de boel daar onder NT lopen dan heb ik wel een tip voor trouwe Grunningse DPC-ers om NT rechten te verkrijgen.....
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Verwijderd
Als die ziet dat andere gelijkgestemden (Interior & WIHO) ook al meedoen dan kan ie zelf ook besluiten om zich bij ons te voegen.
[stuur (nog) geen mail]
En mijn snode plannen, eh die euhm tja ik errr nou kijk als je euh en ehhhh dus. Ja.
Kijk als die gast gevraagd gaat worden voor de DPC moet het subtiel zijn. Dus geen meeltje van wij zijn de grootste en de koelste, liever alleen een url naar t.n bijv, dat lijkt me wel subtiel. Dan zal hij daar vanzlef genoeg promotie tegenkomen en er uiteindelijk zelf maybe voor kiezen.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
rc5@cybertech.nl's stats
---------------------------------------------
Current Ranking: 288 (2)
Total Blocks to Search: 68,719,476,736
Total Blocks Tested: 3,561,491
Keyspace Checked: 0.00518265%
Total Keys Tested: 956,030,460,624,896
Time Working: 901 days
Overall Rate: 12,281 KKeys/sec
zou ook niet gek wezen opzich...
en..
deze.. echt hoogvlieger is het niet voor daily stats misschien maar totaal opzich wel:
stond op 278 gisterne..
oc@dds.nl's stats
---------------------------------------------Crunch...Crunch...Crunch
Current Ranking: 1,557 (17)
Total Blocks Tested: 1,240,264
Keyspace Checked: 0.00180482%
Total Keys Tested: 332,930,832,400,384
Time Working: 892 days
Overall Rate: 4,320 KKeys/sec
und nog eintje...
kweenie trouwens of deze lui al bij DPC zitten...
ron@gjt-it.nl's stats
Current Ranking: 1,068 (11)
Total Blocks Tested: 1,597,552
Keyspace Checked: 0.00232474%
Total Keys Tested: 428,839,599,603,712
Time Working: 901 days
Overall Rate: 5,509 KKeys/sec
Verwijderd
Dan staan we iedere dag strak in de top-3.
ps. wel onder naamsbehoud van DPC
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
gelukkig is dat niet zo moeilijk
ik verzoek hun dan ook om vriendelijk dwangmatig om zich zo spoedig mogelijk vrijwillig gedwongen bij DPC aan te melden.
hehehehe
Wordt waarschijnlijk veel beter opgevat dan dat je meteen over DPC begint.
Tenminste... dat [ denk / zie / weet ] ik... | Javascript obfuscator | foto's en video's uploaden