IK FRITUUR MIJN PC!!!!!!!!!!!!!! Traag als dikke stront in een vergiet! ffies in de cmos gekeken, is me CPU 80 graden c. Lijkt me toch wat aan de warme kant. kan iemand mij vertellen wat max. deze cpu aankan? qua hitte... zit een dikke vette cooler op, 5400 rpm. HELP! heb nu mijn kast open staan en de ventilator van zolder ervoor gezet op stand 3, is nu gezakt naar 65 graden c.
Die 80 kan mijn 2000+ ieg aan, wel eens geprobeerd en trageer wordt die niet...
maarja, er is toch echt iets mis met je koeler, hoor, zeker als de tmep met de kast open nog steeds zo hoog is...
misschien zit je koeler er niet goed op, heb je geen pasta ertussen, of teveel?
wat voor koeler is t eigenlijk en wat heb je als warmtegeleidingszooi?
maarja, er is toch echt iets mis met je koeler, hoor, zeker als de tmep met de kast open nog steeds zo hoog is...
misschien zit je koeler er niet goed op, heb je geen pasta ertussen, of teveel?
wat voor koeler is t eigenlijk en wat heb je als warmtegeleidingszooi?
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Het kan niet anders dan:
- Je cooler zit verkeerd gemonteerd
- De sensor is defect
Het eerste kan je simpelweg controleren,het tweede wordt lastig. Overigens mag een Athlon 90 graden worden, niet aan te raden uiteraard
- De sensor is defect
Het eerste kan je simpelweg controleren,het tweede wordt lastig. Overigens mag een Athlon 90 graden worden, niet aan te raden uiteraard
ja, maar hij zegt dat hij merkt dat de pc vreemd gaat doen, toch, dus dan moet t wel z'n koeler zijn die niet goed contact maakt.Stefano schreef op 16 November 2002 @ 00:52:
Het kan niet anders dan:
- De sensor is defect
maar idd, verkeerd om kan ook (waarom mensen dat doen vat ik niet, ik bedoel t kan toch maar goed op een manier?
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Ik zou PC uitdoen, cooler inspecteren en anders ASAP cooler kopen want 80 graden is niet echt dat je zegt goed voor je proc.
http://flickr.com/photos/itommy/
Was het een boxed XP?
Die coolers zijn niet echt de lekkerte coolers die AMD erbij had kunnen doen. Ik heb het ook gehad met mijn 2100+, die werd 78 graden en de koeler zat er goed op. Ik zou als ik jou was eerst even de koeler nakijken of deze echt goed gemonteerd is en als dat het geval is dan zou ik een andere cooler kopen. Ik heb nu de TT Volcano 7+ en op de laagste stand weet de fan de temperatuur op 47 graden full stressed te houden.
Die coolers zijn niet echt de lekkerte coolers die AMD erbij had kunnen doen. Ik heb het ook gehad met mijn 2100+, die werd 78 graden en de koeler zat er goed op. Ik zou als ik jou was eerst even de koeler nakijken of deze echt goed gemonteerd is en als dat het geval is dan zou ik een andere cooler kopen. Ik heb nu de TT Volcano 7+ en op de laagste stand weet de fan de temperatuur op 47 graden full stressed te houden.
doe mij maar een omeletje met ham! 
Nee serieus ff je koeling goed nakijken, want dat kan die nooit eeuwig vol blijven houden ofcoz.
Nee serieus ff je koeling goed nakijken, want dat kan die nooit eeuwig vol blijven houden ofcoz.
nou, dat is in elk geval geruststellend voor mij
ik maakte mij al zorgen over mijn processor die 65 graden wordt
maar ja ik ben ook intel gewend, die worden niet zo heet
maar goed, als 65 graden geen probleem is blijf ik er mooi af, want hij loopt
lekker stabiel
ik maakte mij al zorgen over mijn processor die 65 graden wordt
maar ja ik ben ook intel gewend, die worden niet zo heet
maar goed, als 65 graden geen probleem is blijf ik er mooi af, want hij loopt
lekker stabiel
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Er zijn al duizenden topics over XP temperaturen langsgeweest, zolangzamerhand is er dus genoeg te vinden hierover en wordt dit een beetje eentonig.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()