problemen met via apollo pro 133a 694x?

Pagina: 1
Acties:

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:31
Ik probeer een kennis te helpen met een hp pavilion 5720.

daar zit dit mobo in. Het systeem geeft een bsod bij aflsuiten. Ik heb alle drivers van audio en video al ge update en ook alle windowsupdates voor 98 se opgehaald. probleem blijft.

kan bij hp NIETS vinden en dacht dat de chipset wellicht een update nodig had. Ik dacht er aan om de via 4-in-1 drivers te installeren maar daar staat niet bij of ze ook voor dit mobo zijn.

graag advies

• Atteman146
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-08 12:34
Volgens mij zijn die 4-1 drivers voor de chipset en maakt het dus niet uit wat voor mainboard je hebt.

• hellbringer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 12:31

hellbringer

Weeeeeeee!

Ik ben net terug (0:45) van een kennis van mij die ook al ditzelfde probleem had en problemen had met de USB (printer/scanner/digitale camera).
Ik ben 4 uur met die PC bezig geweest en ik heb het probleem niet kunnen vinden, alle drivers venieuwd Win2k erop Win98SE erop niets werkte.

Mijn advies: Koop een ander moederbord, want die Apollo chipset zuigt! (of laat er een nieuwe inzetten als je nog garantie hebt)

(Chipset: VIA Apollo 133 / Moederplank: een of ander taiwanees bedrijf)

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 00:50 schreef hellbringer het volgende:
Ik ben net terug (0:45) van een kennis van mij die ook al ditzelfde probleem had en problemen had met de USB (printer/scanner/digitale camera).
Ik ben 4 uur met die PC bezig geweest en ik heb het probleem niet kunnen vinden, alle drivers venieuwd Win2k erop Win98SE erop niets werkte.

Mijn advies: Koop een ander moederbord, want die Apollo chipset zuigt! (of laat er een nieuwe inzetten als je nog garantie hebt)

(Chipset: VIA Apollo 133 / Moederplank: een of ander taiwanees bedrijf)
Dacht het niet,draait hier als een t..t ,VP6 Abit :)

• hellbringer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 12:31

hellbringer

Weeeeeeee!

Dacht het niet,draait hier als een t..t ,VP6 Abit
- Welke windows versie?
- VIA drivers geinstalleerd?
- Wat heb je aan je USB poort hangen?