Google toolbar

Pagina: 1
Acties:

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:50
Uhmm.. zag het nog niet voorbijkomen in de activetopics dus vandaar:

Sinds vanavond werkt mijn google toolbar als distributed client!
De toolbar had zichzelf geüpdatet en er was een nieuwe icon aanwezig. Als je daarop klikt dan vraagt ie of je mee wilt doen aan het Folding@home project.

Ik denk dat hiermee een slimme zet is gemaakt. Het is veel makkelijker in gebruik (je hoeft niets meer te installeren, op die toolbar na maar dat heb je al gedaan) en ze hebben vast wel een redelijke doelgroep!

Voor meer info zie http://toolbar.google.com/dc/faq_dc.html

edit:

|:( |:( |:(
zie het al.. is in oktober ook al langsgekomen |:(
sorry voor de overlast O+

[ Voor 0% gewijzigd door nescafe op 15-11-2002 23:57 . Reden: ü ]

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05-2025
Crunch je dan niet voor Google ??? :(

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

idd, we kunnen je cpu kracht goed bij dpc gebruiken. Waarom dan google joinen? gemak dient de mens :? Je hebt geen stats bij google en sinds gister ook geen positie meer in het alg. klassement. Doe even wat moeite en kom bij dpc!

Localhost is where the heart is

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-05 11:28
n0kn0k en SilentStorm lees eens goed de post van topicstarter. Dit gaat helemaal niet om DPC. Begin dan ook niet over het feit dat DPC de hulp/power wel kan gebruiken. :)

nescafe, de mensen achter het Folding@home project zijn het met je eens en hebben daarom vanaf vandaag Google verwijderd uit de normale stats. Het is een (bedriegelijke?) slimme zet/manier om mensen mee te laten doen met Folding@home.

Aan de andere kant, wat is belangrijker? De stats/teamstats waar bijna alle DPC'ers en collega's van houden of het doel van het project, het vouwen van eiwitten?

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

Sinds vanavond werkt mijn google toolbar als distributed client!
Als je zoiets in het dpc forum zet gaat het om dpc.

Dus @nescafe:
fact: Op dit moment vouw je dus mee met google. Via google zul je geen stats/plaats in de rankings krijgen. Ook stats binnen het google team bestaan niet.

DPC daarentegen, biedt je wel die stats aan. DPC kan ook goed je lege cpu cycles gebruiken. Het doel is hetzelfde, de methode bijna. Via dpc zorg je echter dat 'het nederlandse team' en vooral: het team van jou forum omhoog komt in de stats. We staan op dit moment 14e en staan ons zakken. Kom jij ons helpen het tij te keren?

Over de toolbar: Google is volgens haar pagina ook geinteresseerd in dc projecten - tot nu toe geheel onbaatzuchtig. Dat hun team vanwege de toolbar zo ongelooflijk groot is geworden is dan meer overmacht. Ik vindt het daarom een uitstekende oplossing om google in een aparte statsrij neer te zetten. Mensen vouwen door met google, houden hun personal stats en zien geen verandering.

Localhost is where the heart is

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05-2025
MarcyDarcy schreef op 16 November 2002 @ 02:11:
n0kn0k en SilentStorm lees eens goed de post van topicstarter. Dit gaat helemaal niet om DPC. Begin dan ook niet over het feit dat DPC de hulp/power wel kan gebruiken. :)
Ik ga toch ook niet op het Arstechnica forum vragen stellen over hoe de proxies van DPC werken. :p

• Loco-Motiv
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-04 21:11

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

n0kn0k schreef op 16 november 2002 @ 11:41:
[...]

Ik ga toch ook niet op het Arstechnica forum vragen stellen over hoe de proxies van DPC werken. :p
Hij vraagt nx..
Hij waarschuwt alleen maar.

duzz..

last.fm

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:46

Theuno

Da Devil Crew

n0kn0k schreef op 16 November 2002 @ 11:41:
[...]

Zou best wel eens interesant kunnen zijn. Veel mensen daar hebben nogal een hoge intresse voor ons ... :S

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Pagina: 1