Canon maakt geen win2k/xp drivers voor deze Multipass serie, heb er zelf ook last van. Er is wel een soort workaround gemaakt waardoor je wel kan printen, maar scannen en faxen kan je volgens mij vergeten
Verwijderd
ik moet je teleurstellen..:) hij is er niet.. 
Ik heb hem zelf ook.. en heb me eigen al hélemaal het apelazarus gezocht...
Canon maakt gewoon geen ondersteunende drivers meer hiervoor..
shit.. ben ook altijd te laat..
Ik heb hem zelf ook.. en heb me eigen al hélemaal het apelazarus gezocht...
Canon maakt gewoon geen ondersteunende drivers meer hiervoor..
shit.. ben ook altijd te laat..
De C20 is een GDI-printer (Graphical Device Interface), d.w.z. dat dat ding direct de output verwerkt die door W'95 en W'98 wordt gebruikt voor grafische aansturing, zoals de video-kaart. Om de kosten van de printer zo laag mogelijk te houden zit er geen andere interfacing in (zoals bijv. ASCII). Omdat de andere Windows-versies hun grafische aansturing niet via GDI doen zou een driver de complexe en weinig inzichtelijke GDI moeten nabouwen, wat in ieder geval Canon zelf niet bereid is te doen.
Eigenaren van GDI-only printers zijn dus genaaid als ze iets anders draaien dan '95/'98, zoals we ook op mijn huidige project hebben ervaren (ook een C20).
Eigenaren van GDI-only printers zijn dus genaaid als ze iets anders draaien dan '95/'98, zoals we ook op mijn huidige project hebben ervaren (ook een C20).
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large