Ik heb een vrij ambetant probleempje met mijn peeceej
elke 5-10 sec blijft namelijk mijn comp voor ongeveer 1 sec hangen, dus muis, cursor, geluid, beeld,....alles freezed voor 1 sec. Als ik opnieuw opstart ben ik meestal weer een kwartiertje van verlost maar begint nadien zowiezo opnieuw! Na een half uur UT'en freezed dit spel ook volledig! Dit is allemaal sinds ik mij een Hercules GFII mx heb aangeschaft. Heb een Athlon 650@650, 128 SDRAM (Hyundai), Abit KA7-100, Maxtor 20,4GB en dan die Hercules (core 175, mem 183, niet overclocked dus + heb fan opgezet omdat ie maybe te warm werd....blijkbaar toch niet), en een 3com en een Realtek netwerkkaart. Ook in mijn BIOS staan alle settings normaal, heb reeds op AGP 1x geprobeerd ipv 4x echter ook zonder resultaat! Heb Hercules reeds geflasht naar nieuwe versie, heb detonator 6.35 en 6.47 geprobeerd, allemaal zonder resultaat! En reeds 2x Windhoos opnieuw geinstalleerd!
(Heb Mandrake 7.2 geinstalleerd en ook deze blijft na opstarten haperen, tot ie helemaal vastslaagt, hoewel ik denk dat dit eerder aan geluid ligt omdat RH7 dit ook had)
(Heb Mandrake 7.2 geinstalleerd en ook deze blijft na opstarten haperen, tot ie helemaal vastslaagt, hoewel ik denk dat dit eerder aan geluid ligt omdat RH7 dit ook had)