Toon posts:

HELLUP!!! peecee doe vree raar!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vrij ambetant probleempje met mijn peeceej :( elke 5-10 sec blijft namelijk mijn comp voor ongeveer 1 sec hangen, dus muis, cursor, geluid, beeld,....alles freezed voor 1 sec. Als ik opnieuw opstart ben ik meestal weer een kwartiertje van verlost maar begint nadien zowiezo opnieuw! Na een half uur UT'en freezed dit spel ook volledig! Dit is allemaal sinds ik mij een Hercules GFII mx heb aangeschaft. Heb een Athlon 650@650, 128 SDRAM (Hyundai), Abit KA7-100, Maxtor 20,4GB en dan die Hercules (core 175, mem 183, niet overclocked dus + heb fan opgezet omdat ie maybe te warm werd....blijkbaar toch niet), en een 3com en een Realtek netwerkkaart. Ook in mijn BIOS staan alle settings normaal, heb reeds op AGP 1x geprobeerd ipv 4x echter ook zonder resultaat! Heb Hercules reeds geflasht naar nieuwe versie, heb detonator 6.35 en 6.47 geprobeerd, allemaal zonder resultaat! En reeds 2x Windhoos opnieuw geinstalleerd!
(Heb Mandrake 7.2 geinstalleerd en ook deze blijft na opstarten haperen, tot ie helemaal vastslaagt, hoewel ik denk dat dit eerder aan geluid ligt omdat RH7 dit ook had) :(

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-08 09:19
Misschien iets met netwerk :?

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
mja heb geen netwerk geinstalleerd voor de moment, mijn 3com wordt gebruikt voor men kabel-internetverbinding en die Realtek staat niet eens geinstalleerd, staat nog gewoon bij overige apparaten als PCI communiction device :(

Verwijderd

Topicstarter
anyone? tis dringend :)

Verwijderd

Uhh haal die realtek er even uit, en zet het kabelmodem eens zonder stroom .. nog steeds hetzelfde ??

Verwijderd

Dit klinkt als een typisch IRQ conflict. Probeer eens zonder andere shit. Dus alleen geluid en beeld... het wisselen van sloten wil ook nog wel eens helpen.

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:12

Crusader

Arc Nature

Heb ik ook gehad.
Bleek mijn netwerkkaart te zijn, welke middels een crosslink was verbonden met een pc die uit stond. Omdat ie om de 10 seconden ofzo die netwerkkaart ging pollen of er al een verbinding gemaakt kon worden, hing de pc ff. Als ik de andere pc aanzette liep alles vrolijk door.
Was trouwens alleen met een 3com ISA kaart. Met m'n huidige kaartje (Olicom 10/100 PCI) heb ik er geen last van.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 21:37
Meschien het probleem<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>sinds ik mij een Hercules GFII mx heb aangeschaft[/quote]Of probeer eens een nieuwe driver voor die kaart *D

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zoals Hooi zei mijn Realtek er eens uitgehaald en heb momenteel nog geen probs gemerkt onder Windows en ook Mandrake werkt nu! Thx man!

Woops blijkbaar toch niet :( krijg weer die haperingen terug... pfff this sux :( vree irritant :(
Pagina: 1