Toon posts:

[php]Zorgen dat men niet met selfmade materiaal aan de gang.

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb een vraag ik programeer nu al enige tijd in PHP begint steeds leuker te worden naar mate je aan het programeren bent kom je steeds weer nieuwere dingen tegen alleen nu snap ik 1 ding niet er is een functie (weet de naam niet :'( ) die er voor zorgt dat mensen niet met selfmade html scriptjes dingen op je site kunnen w8 ik geef een vooorbeeld:
user ziet nieuws systeem bekijkt html code copierd em naar zijn/haar hdd en veranderd het id van nieuws topic.. en gaat dan vanaf zijn eigen computer berichtjes naar de website lopen sturen.
Resultaat: Hele nieuws script in de soep want het is niet meer netjes omdat er geen naam etc meer instaat bij geschreven door etc

vraag:
er is een functie om dit probleem op te lossen hoe heet deze functie weet de naam nietmeer :( dus kan ook niet zoeken.

Bedankt

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:08

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
striptags en dat in combinatie met session handlers moet ut aardig dicht te timmeren zijn...

Verwijderd

Je kunt de referrer controlleren, maar dat geeft geen uitsluitsel. Altijd bij iedere request eerst controleren of je wel alle nodige variabelen hebt, of deze geldig zijn, en zorg dat ze geen kwaad kunnen.

Probeer voor de grap ook eens iets meer leestekens te gebruiken, ze zijn gratis ;)

gorgi_19 heeft het over iets anders, ik denk dat je dit bedoelt. Erg duidelijk ben je in ieder geval niet.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 23:56:
Je kunt de referrer controlleren, maar dat geeft geen uitsluitsel. Altijd bij iedere request eerst controleren of je wel alle nodige variabelen hebt, of deze geldig zijn, en zorg dat ze geen kwaad kunnen.

Probeer voor de grap ook eens iets meer leestekens te gebruiken, ze zijn gratis ;)

gorgi_19 heeft het over iets anders, ik denk dat je dit bedoelt. Erg duidelijk ben je in ieder geval niet.
Ik ben idd wat onduidelijk gooi deze maar dicht ik probeer het morgen opnieuw ben nu beetje moe you know ;) thx iig

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 12:00

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Your wish is my command.... :?

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.