Toon posts:

TV-OUT probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb de Hp Pavilion Pc van men oom aangesloten op de tv via de tv-out van de Geforce 2 mx 400.Alles wat ik op de pc doe zie ik ook op de tv BEHALVE als ik een film draai,waar kan het prob. aan liggen??.

Het gedeelte bij de film blijft zwart de rest is gewoon normaal.

Verwijderd

Heb je als resoulutie 800 * 600 staan?
Zie je de film wel als je hem niet op maximaal scherm hebt staan?

Verwijderd

Topicstarter
Ik had hem op 640x480 en 800x600 staan de film deed het bij beiden niet,en als ie op max. scherm staat zie je ook alleen zwart op de tv.ps ook geen geluid.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 16:53
Je moet bij je nview settings ff bij overlay-instellingen VOLLEDIG SCHERMAPPARAAT Secundair display selecteren.

En dan werkt het wel. Ik had het zelfde probleem. Komt er op neer dat overlay niet goed werkt in een venster op 2e scherm, met de bovengenoemde optie aan meteen mooi fullscreen (net als DVDMax bij mn oude Matroxje)

Edit: geen geluid is gewoon een verkeerd kabeltje/plugje van je soundcard naar je TV

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Had dat ook, moet je de tv als primary device instellen, at least that worked for me :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Arie Kanarie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-07-2023
Inderdaad, alleen lukte het mij nooit om mijn TV in primary te zetten :? . Dus ik deed dan gewoon pc uit, monitor kabel eruit en weer opstarten met alleen TV eraan. Dan wordt ie zeker primary.

-

Verwijderd

Topicstarter
Maar de tv is een verdiepingje beneden dan kun je de computer moeilijk besturen zonder een monitor.

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-05 14:20

RUFFNECK

Poentje

Dit hoor denk ik hier:
Videoplanken & Beeldkanonnen
en dan misschien hier?
De grote tv-out FAQ

Verwijderd

hoort dit niet thuis bij videoplanken ? en heb je al gekeken in "het grote tv-out FAQ?"

ruffneck was me net ff voor :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk het toch niet het gaat om software.

Verwijderd

welke software? :)
in de FAQ staat dus alles van probeer even andere drivers loop de instellingen na [enz..] en uit de topicstarter z'n bericht merk ik op dat hij daar nog geen pogingen toe heeft gedaan. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 29,xx en 40,72 drivers geprobeerd en minimaal 2 uur aan de instellingen lopen klooien en het lukte nog niet ;) . Nview van Nvidia.

• cruger
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Tha# -1

Tweak!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

De opmerking van cruger snap ik niet helemaal, maar in ieder geval gooi ik je vraag richting de buren in Videoplanken & Beeldkanonnen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.