Hoi ik ben van plan een coolertje te kopen voor mijn amd alleen ik wil zo graag een hele snelle cooler hebben die beter presteerd dan de vulcano 7+ ik heb overal gezocht maar kon niks vinden en coolermaster hhc 1 ofzo is ook niet sneller en noise maakt voor mij niks uit weet 1 van jullie tweakers wel een betere lucht cpu amd coolertje
1. Dit is echt te vinden.
2. Ooit van interpunctie gehoord?
3. Welke proc hebben we het over???
2. Ooit van interpunctie gehoord?
3. Welke proc hebben we het over???
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
euh dit is echt al veeeel gepasseerd
een Pal+Papst is wel aan te raden
een Pal+Papst is wel aan te raden
Bekijk eens wat reviews van koelers zou ik zeggen. Probeer in je bericht ook wat leestekens te zetten want ben bijna buiten adem joh van die lange zinnen.
Maar je wil een koeler die beter presteert dan de Vulcano, naar mijn idee presteert die toch al behoorlijk goed.
Maar je wil een koeler die beter presteert dan de Vulcano, naar mijn idee presteert die toch al behoorlijk goed.
Leeg
Verwijderd
coolmaster hcc 001 geeft wel wat geluid maar hij koelt goed
had eerst een cooler die bij de proc. zat die ging tot 62 graden en nu de coolmaster die komt niet hoger dan 39 graden
had eerst een cooler die bij de proc. zat die ging tot 62 graden en nu de coolmaster die komt niet hoger dan 39 graden
Verwijderd
Als je een paar topics leest hier over cooling kom je der vanzelf achter
maarja, Thermaright SLK-800 met 80mm adjustable Enermax
maarja, Thermaright SLK-800 met 80mm adjustable Enermax
Als ie al beter is, dan ligt het aan de fan.
Toch zou ik ff goed zoeken.... dit is inderdaad al erg vaak langsgekomen
succes
Toch zou ik ff goed zoeken.... dit is inderdaad al erg vaak langsgekomen
succes
I love watercooling
Alpha PAL 8045 met een DELTA superfan van 50db en 9000rpm (weet niet of ze bestaan, maar koelt goed denk ik danVerwijderd schreef op 15 November 2002 @ 23:26:
en noise maakt voor mij niks uit
Verwijderd
Komt uit verschillende reviews als beste, maar is dan ook 80 yurow
http://www.dansdata.com/coolercomp.htm
http://www.dansdata.com/coolercomp.htm
heb er 1 liggen waar ik niks mee doe! Mag je tegen een leuk bedragje komen halen .
he cokefufu Thermaright SLK-800 met 80mm adjustable Enermax is dat te koop in nederland waar wel en wanneer komt ie uit in nederland?
de vulcano 7+ is een goeie koeler (hij houd mn athlon mp'tjes goed koel) maar het is net een vliegtuig motor...
voor een gewone pc is het dus niet aan te raden
dan zou ik gaan kijken naar een hsf combinatie met een grotere ventilator erin
voor een gewone pc is het dus niet aan te raden
dan zou ik gaan kijken naar een hsf combinatie met een grotere ventilator erin
silverradio is ook wel fijn
Mjah, search dus..
(en verder kom je hier toch niet uit omdat iedereen gewoon een andere mening/ervaring heeft !)
(en verder kom je hier toch niet uit omdat iedereen gewoon een andere mening/ervaring heeft !)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()