Toon posts:

HD kraakt bij opspinnen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel raar probleem. Mijn HD kraakt bij het opspinnen als hij lang niet aan is geweest. Ik heb de search gebruikt maar daar vond ik alleen topics met HD's die ook na het opspinnen soms nog kraakten. Mijn WD 80 GB 7200rpm kraakt dus alleen als mijn computer ongeveer 5 minuten uit is geweest en ik hem dan weer aanzet. Het kraken duurt ongeveer 7 seconden. Als ik veel bestanden verplaats oid maakt hij wel iets meer geluid maar niet dit rare gekraak.

Weet iemand wat er aan de hand is? kan je er wat aan doen? moet ik nu bang worden en snel alles gaan back-uppen?

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03 21:51
Uhm ik zou hier even over mailen naar WD maar ga iig backuppen want schijven die herrie maken in de zin van kraken vertrouw ik dus echt niet.

Leeg

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:30
reskobon schreef op 15 november 2002 @ 23:16:
Uhm ik zou hier even over mailen naar WD maar ga iig backuppen want schijven die herrie maken in de zin van kraken vertrouw ik dus echt niet.
mijn quantum bigfoot kraakt al 4 jaar lang maar doetet nog steeds

serieus, ik denk dat het motortje een beetje stuk is oid.

Last.fm
Films!

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03 21:51
sv3n schreef op 15 november 2002 @ 23:20:
[...]

mijn quantum bigfoot kraakt al 4 jaar lang maar doetet nog steeds

serieus, ik denk dat het motortje een beetje stuk is oid.
Kan zijn maar echt gerust ben ik er iet op en zou dus even aan de makers vragen of dit kwaad kan en of ze anders geen andere voor me zouden hebben.

Leeg

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Volgens mij willen brakke stappenmotortjes wel eens kraken bij het opspinnen, maar het lijkt me niet echt jofel. Je spindel wordt aangedreven door een stappenmotor, zodat het toerental lekker constant gehouden kan worden.

Is het gekraak een heel ander geluid dan het normale leesgeluid?

ieeeepppppp :P

Verwijderd

Topicstarter
VROEM! schreef op 15 november 2002 @ 23:24:

Is het gekraak een heel ander geluid dan het normale leesgeluid?
ja

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-03 13:47

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik had dit geintje ook, totdat hij een week later overleed. Ik zou zeker backuppen en het liefst nu al terug sturen. :'(
Pagina: 1