Ok, ik heb het voor elkaar! 
Ik zit hier met m'n 3 weken oude organiser te spelen, installeer onder
andere het programma "Facer". (Grafische schil die er echt cool uitziet)
Nu kreeg ik de keuze om het programma standaard bij het inschakelen
op te starten, wat het gebruik gewoon makkelijker maakt.
Ware het niet dat het programma nu vastloopt bij het opstarten met de volgende melding:
En kan ik zelfs het systeem niet herstarten via het touchscreen.
Het enige wat me dan nog rest is een harde reset...
Bij het inschakelen kom ik in het "standaard instel menu" terecht, maar daar kan
ik het programma niet instellen dat standaard gestart wordt....
Fijne situatie dus, als ik vanuit dat "standaard instel menu" op m'n adreslijst knop klik kom ik wel in de meest belangrijke functionaliteit van de organiser terecht.
Ik kan hem dus nog gewoon gebruiken, ware het niet dat al mijn fijne applicaties en spellen nu dus niet meer toegankelijk zijn.
Synchroniseren lukt me nog wel, maar dan download ie standaard de applicaties van de organiser terug op de PC, terwijl ik juist de andere kant op wil werken om eventueel foutieve bestanden te overschrijven.
Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Ik zit hier met m'n 3 weken oude organiser te spelen, installeer onder
andere het programma "Facer". (Grafische schil die er echt cool uitziet)
Nu kreeg ik de keuze om het programma standaard bij het inschakelen
op te starten, wat het gebruik gewoon makkelijker maakt.
Ware het niet dat het programma nu vastloopt bij het opstarten met de volgende melding:
code:
1
2
3
4
5
6
| Fatal Alert
MemoryMgr.c line:4384,
Free handle
[Reset] |
En kan ik zelfs het systeem niet herstarten via het touchscreen.
Het enige wat me dan nog rest is een harde reset...
Bij het inschakelen kom ik in het "standaard instel menu" terecht, maar daar kan
ik het programma niet instellen dat standaard gestart wordt....
Fijne situatie dus, als ik vanuit dat "standaard instel menu" op m'n adreslijst knop klik kom ik wel in de meest belangrijke functionaliteit van de organiser terecht.
Ik kan hem dus nog gewoon gebruiken, ware het niet dat al mijn fijne applicaties en spellen nu dus niet meer toegankelijk zijn.
Synchroniseren lukt me nog wel, maar dan download ie standaard de applicaties van de organiser terug op de PC, terwijl ik juist de andere kant op wil werken om eventueel foutieve bestanden te overschrijven.
Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Nothing is impossible