Nieuwe hoofdtelefoon kopen.

Pagina: 1
Acties:

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-08 06:35
Ik wil graag een nieuwe hoofdtelefoon kopen.
Het gaat om zon in ear ding!voor mijn diva mp3 speler.

Ik heb altijd een sennheiser gehad(mx 300 en mx 400) mischien nu een MX 500 dus?

wat zijn jullie meningen over deze koptelefoon.
En waar kan ik trouwens een Sennheiser MX500 in Den Bosch kopen?

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
Wat koop je voor onze meningen als jouw eigen ervaringen mbt sennheiser goed zijn? Het wordt jouw hoofdtelefoon, niet de onze :) Als je vorige hoofdtelefoons bevielen, waarom zou je dan nu 'n model beter/duurder nemen?

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Verwijderd

gewoon zelf proberen en luisteren. Jij bent namelijk diegene die hem op moet hebben, en niet wij :) voel gewoon of ie goed zit, of je hem lang genoeg op zou kunnen houden zonder last ergens van de krijgen, en luister of ie goed genoeg klinkt voor waar je hem wilt gaan gebruiken... en baseer daar je keuze op.

ik ken verder geen sennheiser uit de MX serie... alleen HD... klopt dit?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:13

JT

VETAK y0

MX = oordopjes. Heb zelf de MX500. Klinken wel ok...maar wat wil je, het zijn oordopjes. Ik heb nu een compacte Philips koptelefoon gekocht bij de Lidl voor 20 euro, een normale, en die klinkt stukken beter :) En dies voor op straat want voor thuis heb ik een Sennheiser HD570.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Ik heb altijd gebruik gemaakt van zo`n sehnheiser koptelefoon die standaard door Freecom werd meegeleverd met de Beatman. Ik weet niet welk type dit was, beviel me altijd wel goed. De Beatman echter niet, dus heb ik hem incl. de koptelefoon verkocht :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:13

JT

VETAK y0

Die bij de Beatman zit is geloof ik de 300.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

JT schreef op 16 November 2002 @ 13:35:
MX = oordopjes. Heb zelf de MX500. Klinken wel ok...maar wat wil je, het zijn oordopjes.
vandaar B)

tja... oordopjes... ik heb me er zelf nooit zo in verdiept... ik herinner me dan ook niet dat ik veel verschil bij die krengen (nofi) hoor.

voor thuis heb ik een beyer dynamic ding. en dat vergelijk je nu eenmaal niet met oordopjes. al moet ik nog wel een keer een paar nieuwe dopjes voor m'n discman hebben... ik heb nu sony krengen die er standaard bij zaten... en daarmee krijg ik last van m'n oren (kwa maat).

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2002 13:39 . Reden: damn quote tags :( ]

Verwijderd

Kheb dus de MX400, en die bevallen gewoon goed! Maar nu ben ik die dinger om de oordopjes kwijt, zeg maar dat isolatie spul. Is dat ergens apart te koop ofzo... anders maar in grote aantallen van een stuk of 100 stuks.....
Pagina: 1