Weet je zeker dat wij de enigste zijn

Pagina: 1
Acties:

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:06

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Misschien weten veel mensen nog niet dat er 5 mei iets bijzonders staat te wachten in de natuur.

Alle planeten in dit zonnestelsel staan op 1 rij.. (De wereld vergaat zeggu veel mensen)

Is er dan niet ook een ander team wat dan zegt van: Wij doen voor 5 mei een megaflush want dan vergaat de wereld toch (sterven in het harnas)

Net zoals wij ook 29 feb 1 hielden omdat in de natuur een dag nooit klopt..

Die is mijn mening en theorie... Maar misschien dat we eens een rusische of japanse tolk bij DPC hebbe die even rond kan kijken

AKA Rinkel weblog

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
Ik heb al mijn connecties en contacten aangewent. Maar we hebben van Zimbabwe en Ivoorkust niks te vrezen.
Pfew dat scheelt weer....
TRouwens de Marsians hebben zich massaal op SETI@HOME gestort heb ik me laten vertellen....

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:13
Inderdaad. Alle planeten staan op een rij met de zon en aarde. De planeten mercurius, venus, mars, jupiter, saturnus en ik geloof zelfs neptunus staan aan een kant van de zon en wij staan precies aan de andere kant. Sommigen zeggen dat de aarde dan in een kleinere baan om de aarde wordt getrokken en dat er allerlei rampen zouden gebeuren.
Daar geloof ik niet echt in, maar het zou inderdaad aanleiding zijn van sommige teams om ook een megaflush te houden...
Ach nou ja, we zien wel wat er gebeurt :)

DirtyHarry (edited 11-04-2000).]

Verwijderd

of het ook echt gebeurd valt nog te bezien (de aarde is ook al 1.000.000.000.000x vergaan)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:54
Sommigen zeggen dat de aarde dan in een kleinere baan om de aarde wordt getrokken
Kijk, als dat nou gebeurd, dan is het idd een heel bijzondere dag.

edit:
en nog een klein dingetje: enigste is nog steeds geen Nederlands woord

We spend our years as a tale that is told

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:46

NightBird

DPC-Crew Coding
hmz
enigste is wel goed nederlands... het betekent namelijk gewoon 'het meest enig'. (zoals je oma dingen altijd heel enig vind)

:)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

We moeten alle blokjes wel goed over de proxy's over de wereld verspreiden, anders hebben we dadelijk zoveel dat de aarde uit balans raakt... en dan zijn we nog verder van huis
(figuurlijk dan want ons huis staat ook op deze planeet dus onze relatieve afstand blijft hetzelfde...)

grtz. :) :D :)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:31
De enigste weet ik zeker dat we zijn :)
Maar de enige weet je nooit zeker. Maar dat risico loop je altijd. Gewoon zorgen dat het een hele grote MF wordt.

[removed]

Pagina: 1