Toon posts:

Dscaler + BT878 drivers bagger

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat gaat er fout; Dscaler, zowel 4.a als 3.1 krijg ik niet aan de praat. Ik heb zoals in verschillende topics reeds is gezegd een nieuwe BT driver gedownload, maar dat heeft de boel alleen maar verergerd. Het lijkt erop dat ik maar gewoon met de pinnacle software versie 5.11 die ik meegeleverd kreeg bij mijn PCTV Pro verder moet gaan. Op dit moment zou ik niets meer kunnen bedenken wat kan helpen. Kreeg zelfs problemen om de oude drivers terug te zetten om zo weer de pinnacle software te kunnen gebruiken. Gewoon uninstall en vervolgens via de CD-Rom de oude drivers installeren lukte niet eens. Ging ie vragen om BT848.sys terwijl ik een BT878 heb! Heb dus het door microsoft fantastisch ontwikkelde system restore point mogen gebruiken. Werkte perfect, maar ja, ik blijf toch een beetje met een kater achter, aangezien ik het niet voor elkaar krijg. Wellicht is er nog een goeie tip.

• Quitter3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 16:30
DSCaler zou gewoon moeten werken met de BT drivers. DScaler werkt met alle drivers, omdat hij er geen gebruik van maakt.
DScaler heeft zijn eigen drivers en gebruikt deze ook. Installeren van andere drivers is volgens mij alleen maar om te zorgendat het apparaat bij Windows bekend is.

Bij heeft DScaler het iig prima gedaan met PCTV 4.x, 5.x en de BT drivers.