[WINXP] programma voor één gebruiker installeren

Pagina: 1
Acties:

• zeeuw32
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-08 17:07

zeeuw32

Luctor et Emergo

Topicstarter
Hallo,

Weet iemand hoe ik het voor elkaar krijg om voor één gebruiker een programma te installeren ?? Bijvoorbeeld Incredimail, mijn vriendin wil dit mailproggie gebruiken IK NIET... Heb mijn account afgemeld enne aan "haar kant" incredimail geinstalleerd, nu heb ik dus toch aan mijn kant OOK incredimail in mijn taakbalk en mijn buroblad... deze heb ik uit mijn account directory gehaald enne da's nu oké nu de taakbalk nog >:)
Maar eigenlijk wil ik dus gewoon al bij installatie al deze rommel achterwege laten !! Iemand een oplossing ??

Tanx

Verwijderd

(zoeken in je registry, daar staan ook je services in, die moet je van system dan naar haar naam veranderen, zodat hij niet automatisch opent, maar alleen in haar account....

Als je geen ervaring met het registry hebt, kan je er maar beter vanaf blijven, een wijze waarschuwing van te voren.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Bij betere programma's kan je het aangeven of je voor 1 of alle gebruikers het wilt installeren. Wat je kan doen als dit niet het geval is, is simpel de icoontjes die in het algemene startmenu staan verplaatsen naar het startmenu van de specifieke user (C:/documents&settings/usernaam.start menu ofzo), zodat jij dit programma niet ziet. In het geval van de mailclient kun je als het goed is je standaardmailclient opgeven in bijvoorbeeld IE, deze onthoud IE dan voor de specifieke gebruiker, bij een andere user kan het dus een andere mailclient zijn :)

edit: uit de taakbalk kan je halen door met msconfig het bepaalde programma te verwijderen uit automagisch opstarten :)

• zeeuw32
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-08 17:07

zeeuw32

Luctor et Emergo

Topicstarter
Tanx !!!!!!

Is inderdaad gelukt...
Vindt het alleen nog steeds jammer dat XP zelf niet ziet dat als ik afgemeld ben dat ik ut proggie niet wil.

Goed weekend