Toon posts:

Heatsink in stilte maar toch cool?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De beste keus voor een cooler? Kies ik voor stilte dan kies ik voor een Zalman, maar ik wil ook met overclocken aan de gang gaan dus welke kies ik dan? Thermaltake Volcano 9+?
Geef me je mening :P

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-02 09:38

PnD

like in Pinda ^_^

alweer 1 :(

Ik denk dat je veel advies krijgt als je zegt wat voor processor is :)

Socket A blijkbaar?

Alpha pal 8045 met papstje oid

Verwijderd

Topicstarter
Tja n00b op Got, dus ik denk laat ik openen met een originele :)
Processor is een Athlon XP 1900+

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:48
Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 20:56:
Tja n00b op Got, dus ik denk laat ik openen met een originele :)
Processor is een Athlon XP 1900+
Verplichte kost voor een n00b: Search

En je vraagt iets waar je volgens mij nooit goed uitkomt: teveel verschillende mensen, teveel verschillende meningen en conclusies :)

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Verwijderd

Topicstarter
true true
Wil ook een nieuwe kast kopen, een Lian Li pc-68 (in forum gezocht stond nix :))
geil oder niet?

http://www.3dxtreme.org/lianlipc68.shtml

waarschijnlijk hetzelfde verhaal als voor de cooler. Teveel verschillende meningen. om de domme vragen dan maar af te maken wat is beter een Athlon XP of een P4? :D

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Wie wil dat nou niet :?
Stilte en goed koelen ... dan moet je tog echt voor wc gaan, alleen dat ga je voelen in je knip :+

Verwijderd

Topicstarter
Zat ook eerst te denken aan een Koolance kast met ingebouwde wc. Alleen ik vind die omgebouwde Chieftec kast met zo'n gaar plastic klepje voor men cd-rw etc. niet echt oké. Ik bedoel: doe er dan een aluminium klep voor net als die Xaser kasten van thermaltake (design daarvan zuigt weliswaar maarr...)
Die Lian Li kast daar gaat ik nu voor. Eventueel als ik ooit de loterij win ofzo dan gaat daar nog wel wc inkomen. jammergenoeg wel een beetje weinig ruimte in die kast voor reservoir ivm HD bracket.
Maar nu voor minstens 1 jaartje ff een gewone cooler, waarmee redelijk te overclocken is. heb nu nl. een of andere boutcooler die ik gekocht heb in een periode van verstandsverbijstering. heb gvd 48 graden in idle!!!! :'(

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-02 22:51

Garrett

Watercooler

Mijn mening, dus persoonlijk:
Thermaltake Volcano 7+ en dan op de LOW stand.... genoeg koeling en erg stil :)
Je kan ook die regelaar eraf trappen en gewoon rood op rood en zwart op zwart aansluiten (5V) :)

I love watercooling

Verwijderd

Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics

En ReseTTim edit je post ff.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
't lijkt me inmiddels al duidelijk.. Dit zijn toch dingen die vrij subjectief zijn, waarvan je zelf toch het beste kunt bepalen wat geschikt voor je is..

succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.