Toon posts:

[XP] Defragmenteren grote bestanden *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik mn HD defrag dan gaat dat altijd prima, snel niets aan de hand. Maar wanneer ie klaar is, en ik klik op view report, dan zie ik dat hij zo'n 20GB niet gedefragged heeft. (allemaal bestanden van 700mb>divx)

Klik ik op analyze vervolgens, geeft ie dus direct ook weer aan dat dit "station gedefragmenteerd dient te worden"

terwijl ik het net gedaan heb!

kan ik er op een bepaalde manier voor zorgen dat hij die files wel gewoon "meeneemt"???

ps. heb de search wel gebruikt > kon er niets over vinden!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Staat er bij opties iets over grote bestanden negeren ofzo? Oftewel; heb je alle opties en de help doorgenomen?

Verwijderd

Topicstarter
yup! (echt!)

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:55

Barca

In Search Of Sunrise

Er is bepaalde data die niet door Windows gedefragmenteerd KAN worden. Dat wordt in een bepaalde kleur weergegeven als je het defragmentatieproces bekijkt. Ik neem aan dat het dat niet is? Welk OS hebben we het trouwens over?

• comvidnet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2021
Waarschijnlijk gebruik je het defragmentatie programma dat standaard bij windows zit, probeer is een andere.

Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.

Verwijderd

Topicstarter
Het is XP. Heb lijkt erop alsof die bestanden alleen lezen zijn ofzo, dattie ze daarom niet pakt!

Attrib -h -a -r -s ofzo?? :)

ps. heb ook steeds last ervan dat je die bestanden niet kunt verwijderen omdat " windows ze al gebruikt"

super annoying dit.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Titel voorzien van OS, zie Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

Als ze alleen lezen zijn, kan je net zo goed even naar de properties van die files, daar kan je ook instellen dat ze alleen-lezen zijn, of juist niet.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 14:13:
Het is XP. Heb lijkt erop alsof die bestanden alleen lezen zijn ofzo, dattie ze daarom niet pakt!

Attrib -h -a -r -s ofzo?? :)

ps. heb ook steeds last ervan dat je die bestanden niet kunt verwijderen omdat " windows ze al gebruikt"

super annoying dit.
/s moet er dan nog bij als je alles wil attribben, maar dat zou ik niet doen want dan komen er een heleboel systemfiles te voorschijn :P
Pagina: 1