Toon posts:

Vastloper tijdens spellen, zowel met TNT2 als met R8500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ASDF, een tijd geleden had ik hetzelfde probleem, was ik eens lekker aant spelen, medal of honor bijvoorbeeld, hangt de pc...... Verschillende dingen al geprobeerd, nieuwe drivers gezocht, geformatteerd, andere besturingssystemen erop, maar nee, hij deed het telkens maar weer. Dus na enige tijd dacht ik, kzal mn videokaart (32 mb tnt-2) eens vervangen door een nieuwere (ATI 8500), maar nee hoor, net flikte ie het me weer. GVD, word er niet goed van. Wat ik hier nou het rare aan vind is dat ie het wel perfect doet bij UT 2003, (terwijl dat gewoon de meeste systeemeisen vraagt)

iemand soms een id ?? want ik weet het dus echt niet meer :(

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Titel aangepast, aan 'comp hangt' hebben we niets :)

Verwijderd

Kan van alles zijn, te hoge temp van je CPU, driver probs, brak geheugen, check je geheugen en je temps eens.

Verwijderd

Topicstarter
CPU : 35 graden , ( niet al te hoog dus lijkt me ), en ik heb de volgende driver voor mn videokaart:

6.13.10.6193

Verwijderd

Doe eens een memtest.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe doe ik dat precies ?

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 15:02
http://www.memtest86.com
op flop zetten en booten vanaf die flop
kan wel zeeer lang duren
succes

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
http://www.memtest86.com , de rest staat daar uitgelegd :)

Verwijderd

Topicstarter
k, kzal het eens proberen

Verwijderd

Die vastlopers zouden kunnen komen van je geheugen, aangezien het merkloos is lijkt mij dat niet geheel onlogisch.
Memtest kan je krijgen op http://www.memtest86.com/

Verwijderd

Topicstarter
ok, kben nu dus aant testen, als er errors zijn, laat dat programma dat dan gelijk zien ? of pas na de gehele test

ok :( nou hangt hij dus ook bij het testen in het programma zelf *zucht*

Verwijderd

Probeer eenz ander geheugen, volgens mij ligt het echt daaraan.

Verwijderd

Als hij al hangt tijdens het testen dan ben ik bang dat je geheugen inderdaad brak is, probeer inderdaad eens ander geheugen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 15:29:
Als hij al hangt tijdens het testen dan ben ik bang dat je geheugen inderdaad brak is, probeer inderdaad eens ander geheugen.
Ja, dat dacht ik eerst ook, maar later met ander geheugen geprobeert, deed ie ook lang over, dus ff laten wachte, hij hing dus niet, maar deed er lang over, en na de test, geen errors dus :?

kweet niet waar het aan ligt

• ArchRAIDen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 16:29
wat voor voeding heb je? wil misschien ook nog wel eens helpen een (betere) voeding te nemen,
maar ik begrijp je probleem: 2 weken geleden had ik er ook last van, maar dat was voornamelijk in spellen, nu overigens geen last meer, niets verandert

Verwijderd

Topicstarter
ArchRAIDen schreef op 16 November 2002 @ 19:25:
wat voor voeding heb je? wil misschien ook nog wel eens helpen een (betere) voeding te nemen,
maar ik begrijp je probleem: 2 weken geleden had ik er ook last van, maar dat was voornamelijk in spellen, nu overigens geen last meer, niets verandert
vanmiddag 350 W voeding gehaald, ik deed ff mohaa, dacht dat het goed ging, maar nee :( ......... weer hing ie (daarvoor had ik 300 W voeding)

Verwijderd

Topicstarter
tis gelukt, kheb ff in bios geheugen op 100 mhz gezet, ipv 133 mhz. Nu geen vastlopers meer :)
Pagina: 1