Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
theezeefje schreef op 15 november 2002 @ 20:20:
Bij deze wil ik tussen neus en lippen door ff snel melden dat the LawnMooherMen als eerste de 100k gepasseerd zijn met D2OL!!
Gefeli team ..ik ben trots op ons !
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
ssssst
Maareh 2 dingen:
1) dit past beter in een D2OL hitparade thuis (hier zal zeer waarschijnlijk een slotje opkomen)
2) is het moreel gepast om een topic te openen om jezelf te feliciteren
The LawnMooherMen
1: Die was er nog niet, dus vandaar dezeMarcyDarcy schreef op 15 November 2002 @ 20:22:
Gefeliciteerd erg mooie prestatie
Maareh 2 dingen:
1) dit past beter in een D2OL hitparade thuis (hier zal zeer waarschijnlijk een slotje opkomen)
2) is het moreel gepast om een topic te openen om jezelf te feliciteren![]()
2: was nie om mezelf te feliciteren, maar meer om de rest van DPC te pushen meer computers te assimileren
Past toch mooi hierin? --> DPC D2OL-hitparade van 14 november en morgen bij de nieuwe stats wrijf je het er gewoon nog een keertje intheezeefje schreef op 15 november 2002 @ 20:23:
[...]
1: Die was er nog niet, dus vandaar deze
2: was nie om mezelf te feliciteren, maar meer om de rest van DPC te pushen meer computers te assimileren
2 vliegen in 1 klap
Als ik voor alle mooie mijlpalen van m'n subteampje topics ga openen, zouden jullie daar blij van worden?
sureMarcyDarcy schreef op 15 November 2002 @ 20:32:
[...]
Past toch mooi hierin? --> DPC D2OL-hitparade van 14 november en morgen bij de nieuwe stats wrijf je het er gewoon nog een keertje in
2 vliegen in 1 klap
Als ik voor alle mooie mijlpalen van m'n subteampje topics ga openen, zouden jullie daar blij van worden?
en ehhh we zijn al prettig gestoord... (wie niet?)
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Verwijderd
Het begint trouwens wel een beetje naatje hoor want ik heb op die computer slechts een telefoonverbinding en om dan die 10mb naar binnen te pompen... ook op mijn andere computer binnen gehaald met cabel, op de rewritable gezet maar die wil die andere computer weer niet lezen... dan toch maar met de 56k6 binnen halen...
Ik moet me nog even in D2OL verdiepen maar heb ondertussen besloten me dan gelijk maar bij DPC aan te sluiten voor dit project. Seti blijft bij S@NL staan want dat vind ik gewoon een geweldig team...
Onder de dagelijkse hitparade is wel een linkje te vinden naar de faq.