Toon posts:

[XP] E-mails en accounts kwijt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Pas geleden is m'n 'profiel beschadigd' geraakt, systeemherstel hielp niet meer, dus heb ik een nieuw profiel aangemaakt.
Ik heb de documenten etc. van mn oude profiel wel over kunnen zetten door ze te kopieren vanuit de map 'Documents and Settings', waar de gegevens van profielen staan.

Alleen heb ik nu nog het probleem dat ik m'n mailinstellingen en mailtjes in Outlook Express niet kan vinden van m'n oude profiel. Hoe kan ik deze in m'n huidige zetten, waar kan ik het vinden?

Ik heb de search al gebruikt, maar werd daar hier niet wijzer uit. Misschien dat iemand het weet?

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:37

JdM

Humbled

kheb hetzelfde 2x gehad met 2k pro, geen oplossing gevonden .

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 11:59

lordsnow

I know nothing

De bestanden eindigen in .dbx, en staan ook ergens onder Documents & Settings als ik mij niet vergis.

In Outlook (Express) kan je ook kijken bij je opties waar standaard de mail bewaard wordt. 'tis een knop op een of ander tabblad in opties.. kweenie meer welke. (sorry, gebruik zelf OE niet).

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:37

JdM

Humbled

als ik *.dbx zoek, vind ie nix , deze optie is al eens aangedragen maar werkt dus echt niet.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:54

Reptile209

- gers -

in
\Documents and Settings\<naam>\Local Settings\Application Data\Identities\{CLID-code}\Microsoft\Outlook Express
(doe evt eerst beeld -> mapopties -> beeld -> verborgen bestanden -> alle bestanden weergeven)

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 'verborgen en systeem bestanden weergeven' aanstaan.... nog niks gevonden.

• Reptile209

Reptile209

- gers -

Als het niet (meer) in de map staat die ik net noemde, is het kwijt.

Verwijderd

staat er toch wel in *.dbx. Dan gebruik je de zoek optie niet goed. zoek uitgebreid en geef aan. zoek special naar bestanden dieper in de mappenstuctuur.

Hier staat hij bij mij.
D:\Documents and Settings\t\Local Settings\Application Data\Identities\{C169FAF3-0AF7-4AEC-A41D-2488EDC5F064}\Microsoft\Outlook Express

de map t is de gebruiker waar ik me mee inlog. is bij jou andere naam ????

Verwijderd

Topicstarter
Olee :) de .dbx files heb ik gevonden en in m'n nieuwe profiel geplaatst. Resultaat: Al m'n oude mail en mappen terug! Alleen heb ik nu nog het probleem dat ik m'n accounts er nog niet bij heb. Zijn die gegevens geen .dbx bestand? Ik wil m'n accounts natuurlijk ook wel graag terug, want da's minstens zo belangrijk.
Iemand die me kan helpen?

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
uhm die kan je toch zelf weer aanmaken

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat weet ik wel, maar het probleem is dat ik geen gegevens meer weet, en het zijn er nogal wat. Ik neem aan dat er toch echt wel ergens een bestand op m'n pc te vinden is waarin deze gegevens staan en die ik effe naar mn nieuwe profieltje moet kopieeren?

• Treb
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Die accountgegevens etc. moet je denk ik ff uit je registry gaan vissen....

• Reptile209

Reptile209

- gers -

roep je provider eens: kijken of wij "nogal wat" gegevens bij elkaar kunnen sprokkelen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ehm... nou, in ieder geval @home en tmfweb, wat providers betreft.

• Reptile209

Reptile209

- gers -

@Home
POP3-server = netmail.home.nl
SMTP-server = mail.home.nl

tmfweb
SMTP mail.jouwdomein.tmfweb.nl
POP3 mail.jouwdomein.tmfweb.nl

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

[quote]Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 11:32:
Ehm... nou, in ieder geval @home en tmfweb, wat providers betreft.[/quote]

nou die andere providers zijn vast belangrijk zo te horen ....

ik heb wel iets wat mogelijk kan helpen, mareuh dan moet je even een geldig emailadres geven

(mischien heeft je nieuwe profiel het verpest, mischien niet

werkt niet onder xp ...............

Iperf

Pagina: 1