Ik ben momenteel bezig een script voor een mailinglist in elkaar te zetten waarbij bij de ontvangende adressen uit een database worden gehaald. Het script werkt nu echter niet naar behoren, wanneer ik de variabele met de e-mail adressen bij From: invul dan wordt de e-mail wel correct verstuurd maar vul ik dezelfde variabele bij Bcc: in (wat ik uiteindelijk ook wil i.v.m. behoud van anonimiteit van de vesrchillende ontvangers) dan komt het mailtje niet bij de geadresseerden aan. Ik dank dus dat het hem zit in de instellingen van van het Bcc blik. Weet iemand misschien wat ik fout doe? Hieronder de code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| <?php $onderwerp = "test"; dbverbinding(); $leden_query = mysql_query("select email from contact"); while ($row = mysql_fetch_array($leden_query)) { $email=$row["email"]; $bcc .= "$email" . ", "; } print("$bcc"); $naar = "nieuwsbrief@d66spijkenisse.nl"; $onderwerp = "D66 Spijkenisse Nieuwsbrief"; $bericht = "test"; $instellingen = "MIME-Version: 1.0\r\n"; $instellingen .= "Content-type: text/html; charset=iso-8859-1\r\n"; $instellingen .= "From: D66 Spijkenisse Nieuwsbrief <nieuwsbrief@d66spijkenisse.nl>\r\n"; $instellingen .= "Bcc: $bcc\r\n"; mail($naar, $onderwerp, $bericht, $instellingen); ?> |