Toon posts:

Geforce 2 Titanium

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het nogmaals proberen, hopend dat de admins mn post een keer latenstaan, en niet meteen denken dat ik de search of google niet heb gebruikt, want geloof me die heb ik al 30 keer geprobeerd..

Ik heb een Geforce 2 Titanium 64MB van leadtek..

Ik vroeg vorige keer al naar wat meningen over detonator drivers met deze kaart in samenwerking met win2k..

Ik werd toen doorverwezen naar tweakersasylum.com waar op dit moment ook een thread van mij loopt (zonder deleted te worden) maar die database die ze daar hebben met verschillende resultaten van de Det's zijn lang niet alle det's en al zeker niet de serie waar ik ongeveer in terecht zal komen met mijn kaart.

Dus mijn vraag is;

Wie heeft er een Geforce 2 Ti, en welke detonator gebruik je?

Ik heb er al een aantal geprobeerd, met 23.12 als 1 van de favorieten, maar met die det loopt mn pc vast in-game, en blijft de sound vrolijk doorspelen...Heb via 4 in 1 allemaal netjes installed.. dus snap er niks van..

Hier nog even mn system-setup;

CPU : PIII 1000 Mhz
RAM : 384 SDRAM
VID : Geforce 2 Titanium 64MB Tv-Out (Winfast Leadtek)
SND : SB Audigy (OEM)
D-X : Direct X 8.1
MB : Soltek ( VIA Chipset)
VIA : 4.43

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:52
ik zou eens die soundblaster eruit trekken en kijken of hij dan nog steeds blijft hangen onder games, en ik dacht dat det 23.11 de beste was voor de geforce2ti

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Heb je die Audigy al eens in een ander slot gezet? Verder zoals Fanatic zei

Verwijderd

Topicstarter
Jep, ook al geprobeerd... echt vaag probleem.. Wat ook raar is is dat ik geen "lockup" krijg als ik een nieuwe det probeer, maar daar is de performance echt heel slecht :(

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je kan wel gewoon weer een topic openen, maar dat heeft geen zin. Wat de beste drivers voor jouw systeem zijn is gewoon een kwestie van uittesten. Een driver die bij anderen prima werkt kan bij jou bergen problemen geven, vandaar dat een opsomming met drivers van anderen geen nut heeft, topic dicht.

Misschien heb je trouwens hier iets aan :)

Dit topic is gesloten.