Ik ga het nogmaals proberen, hopend dat de admins mn post een keer latenstaan, en niet meteen denken dat ik de search of google niet heb gebruikt, want geloof me die heb ik al 30 keer geprobeerd..
Ik heb een Geforce 2 Titanium 64MB van leadtek..
Ik vroeg vorige keer al naar wat meningen over detonator drivers met deze kaart in samenwerking met win2k..
Ik werd toen doorverwezen naar tweakersasylum.com waar op dit moment ook een thread van mij loopt (zonder deleted te worden) maar die database die ze daar hebben met verschillende resultaten van de Det's zijn lang niet alle det's en al zeker niet de serie waar ik ongeveer in terecht zal komen met mijn kaart.
Dus mijn vraag is;
Wie heeft er een Geforce 2 Ti, en welke detonator gebruik je?
Ik heb er al een aantal geprobeerd, met 23.12 als 1 van de favorieten, maar met die det loopt mn pc vast in-game, en blijft de sound vrolijk doorspelen...Heb via 4 in 1 allemaal netjes installed.. dus snap er niks van..
Hier nog even mn system-setup;
CPU : PIII 1000 Mhz
RAM : 384 SDRAM
VID : Geforce 2 Titanium 64MB Tv-Out (Winfast Leadtek)
SND : SB Audigy (OEM)
D-X : Direct X 8.1
MB : Soltek ( VIA Chipset)
VIA : 4.43
Ik heb een Geforce 2 Titanium 64MB van leadtek..
Ik vroeg vorige keer al naar wat meningen over detonator drivers met deze kaart in samenwerking met win2k..
Ik werd toen doorverwezen naar tweakersasylum.com waar op dit moment ook een thread van mij loopt (zonder deleted te worden) maar die database die ze daar hebben met verschillende resultaten van de Det's zijn lang niet alle det's en al zeker niet de serie waar ik ongeveer in terecht zal komen met mijn kaart.
Dus mijn vraag is;
Wie heeft er een Geforce 2 Ti, en welke detonator gebruik je?
Ik heb er al een aantal geprobeerd, met 23.12 als 1 van de favorieten, maar met die det loopt mn pc vast in-game, en blijft de sound vrolijk doorspelen...Heb via 4 in 1 allemaal netjes installed.. dus snap er niks van..
Hier nog even mn system-setup;
CPU : PIII 1000 Mhz
RAM : 384 SDRAM
VID : Geforce 2 Titanium 64MB Tv-Out (Winfast Leadtek)
SND : SB Audigy (OEM)
D-X : Direct X 8.1
MB : Soltek ( VIA Chipset)
VIA : 4.43