• MarkoesMark
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
kheb een gsm gevonden van nokia, die geschikt is voor imode

zeggen ze....

http://www.nokia.co.jp/products/nm502i/color_kinou-e.html

Verwijderd

Ja en?

• MarkoesMark
wist je dat al dan ??

Verwijderd

Nee maar dit forum is hier niet voor bedoeld. Iedereen kan dit zo opzoeken op de site van Nokia..

• MarkoesMark
mischien hebben mensen er wat aan .................................

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:50

Yucko

One clown to rule them all !

Vind het maar een beetje pauper ding hoor. Volgens mij niet eens een kleurendisplay :{

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

JaJoah schreef op 15 november 2002 @ 19:32:
Vind het maar een beetje pauper ding hoor. Volgens mij niet eens een kleurendisplay :{
*****, wat stel jij een eisen! Vraag me af hoe duur die dingen zijn die jij koopt! ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 19:31:
Nee maar dit forum is hier niet voor bedoeld. Iedereen kan dit zo opzoeken op de site van Nokia.. Slotje dus!
Dus lees de faq eerst!
Mag ik jou er even aan herinneren dat Nokia tot nu niet geïnteresseerd is in i-mode/live en niet de standaard ondersteunt.
Dat dit naar voren komt vind ik juist goed. Eigenlijk is de frontpage daar voor, maar dat valt niet te vullen.

Thumbs up!

Verwijderd

JaJoah schreef op 15 November 2002 @ 19:32:
Dat was niet de reden waarom de topicstarter de url doorgaf.

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-02 18:18
Kvin het wel een erg lelijke telefoon, heb wel vaker i-mode toestellen gezien voor i-mode (volgens mij degene die in Japan worden gebruikt), maar dit is toch wel heel erg.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:48

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 19:31:
Nee maar dit forum is hier niet voor bedoeld. Iedereen kan dit zo opzoeken op de site van Nokia.. Slotje dus!
Dus lees de faq eerst!
Sorry hoor maar `k denk dat jij met je 14 jaar, 11 maanden, 3 weken en 7 dagen maar eens niet zo bijdehand moet zijn

zo, :X :X :X

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:22
ginz2002 schreef op 15 november 2002 @ 20:09:
[...]

Sorry hoor maar `k denk dat jij met je 14 jaar, 11 maanden, 3 weken en 7 dagen maar eens niet zo bijdehand moet zijn

zo, :X :X :X

Rustig aan.

Topicstarter; je kunt de url submitten op de Tweakers.net frontpage oid. Maar hier heeft het op deze manier weinig nut.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.