kheb een gsm gevonden van nokia, die geschikt is voor imode
zeggen ze....
http://www.nokia.co.jp/products/nm502i/color_kinou-e.html
zeggen ze....
http://www.nokia.co.jp/products/nm502i/color_kinou-e.html
Verwijderd
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
*****, wat stel jij een eisen! Vraag me af hoe duur die dingen zijn die jij koopt!JaJoah schreef op 15 november 2002 @ 19:32:
Vind het maar een beetje pauper ding hoor. Volgens mij niet eens een kleurendisplay
Verwijderd
Mag ik jou er even aan herinneren dat Nokia tot nu niet geïnteresseerd is in i-mode/live en niet de standaard ondersteunt.Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 19:31:
Nee maar dit forum is hier niet voor bedoeld. Iedereen kan dit zo opzoeken op de site van Nokia.. Slotje dus!
Dus lees de faq eerst!
Verwijderd
Dat was niet de reden waarom de topicstarter de url doorgaf.JaJoah schreef op 15 November 2002 @ 19:32:
Vind het maar een beetje pauper ding hoor. Volgens mij niet eens een kleurendisplay
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
Sorry hoor maar `k denk dat jij met je 14 jaar, 11 maanden, 3 weken en 7 dagen maar eens niet zo bijdehand moet zijnVerwijderd schreef op 15 november 2002 @ 19:31:
Nee maar dit forum is hier niet voor bedoeld. Iedereen kan dit zo opzoeken op de site van Nokia.. Slotje dus!
Dus lees de faq eerst!
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
ginz2002 schreef op 15 november 2002 @ 20:09:
[...]
Sorry hoor maar `k denk dat jij met je 14 jaar, 11 maanden, 3 weken en 7 dagen maar eens niet zo bijdehand moet zijn
zo,![]()
![]()
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq