Toon posts:

grafisch probleem sof2 double helix

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij helpen?? bij sof2 krijg ik allemaal grijs/witte vlakken. Ik heb een geforce 4 128 mb. dit zo toch goed moeten werken.

Verwijderd

Welke OS. Wat heb je zelf al uitgeprobeerd? Meer specs..........

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

kun je de rest van je systeem even doorgeven en wat voor geforce 4 het precies is (denk aan MX420/440/460 of ti4200/4400/4600) ;)
Heb je de nieuwste drivers geinstaleert, heb je de nieuwste patches geinstaleert en dan is het handig als je even doorgeeft welk OS he gebruikt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een geforce 4 128 mb, ti4200. Ik heb de nieuwste drivers geinstaleerd en de laatste patches, nog doet ie het zelfde. Ik gebruik Win XP

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:42
Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 19:30:
Ik heb een geforce 4 128 mb, ti4200. Ik heb de nieuwste drivers geinstaleerd en de laatste patches, nog doet ie het zelfde. Ik gebruik Win XP
Mogen we misschien alle specs?
En wat voor merk videokaart heb je? (Misschien heb je een screenshot zodat we je probleem met eigen ogen zien)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
oja ik heb een AMD Athlon 1200, 384 mb ddr ram.... meer weten

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij dan zeggen hoe ik een screenshot plaats??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 19:40:
kan iemand mij dan zeggen hoe ik een screenshot plaats??
Gewoon op een gratis homepage zetten! Lees de FAQ!
En gebruik de "Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif" knop! :P

Verwijderd

Idd, te weinig info ja. maar iig toen ik een geForce2 had had ik veel last van de bubbel texture in UT2003 nu heb ik een geForce 4 TI4200 en is dat probleem over, misschien dat je geheugeh om een of andere reden vol loopt :?
Pagina: 1