Toon posts:

Speaker probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag namelijk vroeger had ik een kast had je 2 aansluitingen voor me speakers en had ik me normale speakers die aan me monitor vastzitten aan en via een kabletje van me stereo me stero ook aan maar nu heb ik er maar 1 geloof ik.
En als ik de speakers van die monitor aansluit krijg ik maar heel zacht geluid en als ik me speakers va me stereo aansluit via dat kabeltje heb ik goed geluid alleen als ik ong 10 min beetje hard muziek aan heb kapt hij er mee.
Als ik hem dan opnieuw opstart doet hij het weer
weet iemand wat dit problreem kan zijn

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

my god :{
das een beroerd stukje tekst....

ik ga er even vanuit dat je je speakers op een line out aansluiting oid hebt gedrukt, maar leer eerst maar eens nederlands :|

(ik vind t zelf kennelijk ook moeilijk :( )

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry voor de slechte tekst. Probeer nu wel even wat beter te schrijven..

En ja die speaker aansluiting zit in de line out. Maar vroeger had ik nog een aparte aansluiting voor de normale speakers stond verder geen naam bij.

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Varienaja vertaalt::
Ik heb een vraag.

Vroeger had ik een kast, waarbij er twee aansluitingen voor speakers waren. De speakers van de monitor had ik aangesloten op de ene, en op de andere had ik een versterker aangesloten, waaraan weer twee andere speakers hingen.

Nu heb ik een andere pc, en ik heb maar één aansluiting voor speakers. Als ik m'n monitor-speakers daar op aansluit is het geluid heel zacht. Als ik m'n versterker erop aansluit is het geluid wel normaal, maar die floept uit wanneer ik de muziek langer dan 10 minuutjes op fors volume heb staan. Na rebooten werkt alles weer.

Help?

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

Topicstarter
Haha sorry ben pas 13

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Waarschijnlijk verwacht je lineout een hoge ingangsweerstand, en wordt hij nu te warm door dat er een lage ingangsweerstand aanhangt.

Probeer op je versterker phone in/line in of zo iets. ;)

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
Werkt niet :'(

Verwijderd

dan kan je nog wel normaal nederlands schrijven

Verwijderd

Topicstarter
Ja okee sorry! was een beetje snel getypt

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 09:00

Scighera

swim-bike-run

inderdaad geen goede reden.

Maar terzake:
-De reden dat windows hem uitschakeld is vermoed ik een beveiling. Hier had ik vroefer ook last van , het is gewoon een beveiliging om niet je in- en/of uitgangen van je kaart en de speakers op te blazen.
-Dat je monitorspeakers zachter klinken dan je stereo komt omdat de gemiddelde pc-speakerset minder vermogen heeft dan die van een stereo

www.triathlete.nl

Verwijderd

Topicstarter
Nee maar me monitorspeakers gaan echt heel zacht je hoort het bijna niet als je praat

Verwijderd

offtopic:
Grrrrrrrrrrrr......was mijn idee al! ;)

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 19:21:
Nee maar me monitorspeakers gaan echt heel zacht je hoort het bijna niet als je praat
Nee, maar mijn(!)... etc.

Zou je wat meer info kunnen geven wat betreft de geluidskaart. OS en merk&type speakers?

www.triathlete.nl

• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-08 11:04

wij

Ik denk dat de monitorspeakers onversterkt zijn, en dat ze een te laag geluidsniveau krijgen. Maar als dit het geval is is de geluidskaart juist bedoelt voor aan de versterker en dan heb ik geen verklaring waarom hij na 10min uitgaat.

Verwijderd

Ik denk dat had ik een kast had je 2 aansluitingen voor me speakers en had ik me normale speakers die aan me monitor vastzitten aan en via een kabletje van me stereo me stero ook aan maar nu heb ik er maar 1 geloof ik en geloof me geloof ik.
En als ik de je speakers van die monitor aansluit krijg ik maar heel zacht geluid en als ik me speakers va me stereo aansluit via dat kabeltje heb ik goed geluid alleen als ik ong 10 min beetje hard muziek aan heb kapt hij er mee en denk ik ook.
Als je hem dan opnieuw opstart doet hij het weer op denk ik.
Snap je?

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 22:22:
Ik denk dat had ik een kast had je 2 aansluitingen voor me speakers en had ik me normale speakers die aan me monitor vastzitten aan en via een kabletje van me stereo me stero ook aan maar nu heb ik er maar 1 geloof ik en geloof me geloof ik.
En als ik de je speakers van die monitor aansluit krijg ik maar heel zacht geluid en als ik me speakers va me stereo aansluit via dat kabeltje heb ik goed geluid alleen als ik ong 10 min beetje hard muziek aan heb kapt hij er mee en denk ik ook.
Als je hem dan opnieuw opstart doet hij het weer op denk ik.
Snap je?
Moet je vooral zo tegen hem praten, dan leert hij het nog niet |:(

www.triathlete.nl

Verwijderd

ha ha
Pagina: 1