Toon posts:

[probs]Basm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Enige tijd geleden, heb ik en een paar vrienden webhosting plus een .nl domein naam aangevraagd bij basm. Voor slechts 90 euro kreeg je onbeperkte datatransfer
enorm veel webspace (ik meen iets van 500 mb)
En de server zou bijna alles ondersteunen'.
Ongeveer een maand geleden hadden we het geld overgemaakt (dit werd ook al rommelig afgehandeld door een verhuizing) hadden we dan www.***.nl
Al snel bleek echter dat alle beloofde specs totaal niet waargemaakt konden worden. Super trage verbinding, en de datatranfer was dan wel onbeperkt, als het maar niet teveel werd. De site lag al verscheinende dagen down, zoals ook vandaag. Alle servers liggen down, en vermoed wordt dat Basm dood is.
(dit zijn GERUCHTEN)
Maar ook al is dit laatste niet waar (en laten we daar maar even vanuit gaan), zijn er mensen met nog meer klachten, die ook veel problemen hebben ondervonden/ondervinden
Of is dit belgische bedrijf maar een onbekende voor jullie ??
Op het web ben ik het volgendende klachten comite tegengekomen. Op http://www.petitiononline.com/basm/petition.html kun je je bevindingen noteren.

Verwijderd

Onze NmQ.nl is inderdaad niet echt snel nee, als BASM dood is verwacht ik uiteraard het geld terug (alhoewel dit lastig gaan als een bedrijf failliet is) :(

Verwijderd

heb ook hosting bij basm.
En ook NIET tevreden.
Nog een geluk dat de mailserver wel nog werkt.
Als mijn 'termijn' verstreken is ben ik er weg!

Verwijderd

ze hebben de laatste tijd veel plat gelegen ja... maar wie het forum van Basm volgde die wist ook dat ze hier nu serieus aan aan het werken waren. Gevolg, al de hele week ging Basm snel en zijn ze niet een keer plat gegaan. Buiten vandaag. Ik heb onmiddellijk gemaild naar Olivier voor meer uitleg, hieruit bleek dat net vandaag, terwijl ze de laatste hand aan het leggen waren aan de snelheidsprobs dat de harde schijf gecrashed is. Ze konden echter vanavond pas ter plaatse gaan om deze te gaan vervangen. Er is totaal geen user data verloren gegaan. Dat is dus het probleem, ze zijn dus niet failliet of zo. Er waren de laatste tijd idd ook veel problemen met betalingen etc. maar dit kwam door de verhuis en dergelijke, er zijn nu ook nieuwe admins enzo dus alles zou nu veel vlotter moeten gaan.

Ikzelf heb ook een Basmhosting... ik heb er ook aan gedacht om over te gaan naar erges anders... maar gelijk ze deze week bezig waren waren ze terug dik in orde en kwamen ze op al hun punten terug sterk naar voren (snelheid, service...)

Verwijderd

Topicstarter
OK we zullen af w88, misschien was ik ook wat te voorbarig.

Verwijderd

Het loopt in ieder geval nu weer prima
Pagina: 1