Ik heb een vraagje mbt het oc-en van een athlon(slota), eigenlijk meer over een goldfingerdevice. Hoe zet ik zo'n gfd op mn processor, en kan ik dan gewoon via de bios(abit ka7) de core en multiplier instellen?
hoe je hem op je proc zet:
je sloopt de kap eraf en dan zie je een "unlock slotje" rechtsboven op je athlon. Daar prik je hem dan op.
Op je gfd zitten dipswitches waarmee je dan de multiplayer en het voltage van je core kan regelen. Dit gaat met stapjes van 0.05 v.
Je kunt dan het beste je BIOS multiplayer setting enzo uitzetten en alleen je gfd gebruiken, OF (weet niet of het kan, heb zelf geen BIOS met die settings) alleen in je bios de settings veranderen en je gfd op "neutraal" laten staan. veel succes!
je sloopt de kap eraf en dan zie je een "unlock slotje" rechtsboven op je athlon. Daar prik je hem dan op.
Op je gfd zitten dipswitches waarmee je dan de multiplayer en het voltage van je core kan regelen. Dit gaat met stapjes van 0.05 v.
Je kunt dan het beste je BIOS multiplayer setting enzo uitzetten en alleen je gfd gebruiken, OF (weet niet of het kan, heb zelf geen BIOS met die settings) alleen in je bios de settings veranderen en je gfd op "neutraal" laten staan. veel succes!
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Misschien kan de kap er weer op met wat modificaties aan het platic.. en anders wat knutselen met je cooler..
Zoiezo coolt ie veel beter als ie direct op je core zit ipv met die tussenplaat (coldplate)
Zoiezo coolt ie veel beter als ie direct op je core zit ipv met die tussenplaat (coldplate)
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
weet er iemand een site met plaatjes van zo'n operatie? ik wil het wel eens zien...
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
http://www.aceshardware.com/Spades/read.php?article_id=122
Daar staat alles in over het oc-en van een athlon.
Daar staat alles in over het oc-en van een athlon.
tnx
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Pagina: 1