Auto demontage bedrijf rond tilburg?

Pagina: 1
Acties:

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Topicstarter
Ik heb vandaag een kachel radiator uit een Citroen AX gesloopt, maar die is wel van aluminium en mijn koelblok van koper.. Bad idea?

Nu zoek ik eigenlijk een betere sloop rond Tilburg (die bij het kanaal ben ik geweest) en liefst ook nog iemand die eventueel mee wil :D Ik wil natuurlijk wel voor de koperen radiator gaan.

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Verwijderd

www.goudengids.nl al gezien? ;)

• XKB

XKB

Anonymous functional

Topicstarter
Jep... daar had ik die eerste uit :D Maar daar vind je geen mensen die eventueel mee willen ;)

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Waarom zou er iemand mee moeten?

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
sloperij van damen bij de hornbach op dat industrie terrijntje en dan zoeken naar wat oude opel kadettjes daar zitten koperen in

ps heb je zelf waterkoelblokken gemaakt en zo ja waar heb je in omgeving tilburg dat koper gehaald

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• XKB

XKB

Anonymous functional

Topicstarter
Omdat ik in mn eentje niet echt goed in die auto's kwam. Mgoed daar kom ik ook wel overheen ;) Het aanbod bij die sloop waar ik geweest ben was alleen erg klein.

Maareh werkt dat nu echt niet een alluminium rad met koperen koeler? Ik dacht dat je dat met bepaalde vloeistoffen wel kon laten werken.

• Bware81
ja dat kan wel maar dan moet je dus die vloeistof gebruiken en dan hopen dat je voldoende mengverhouding hebt gebruikt

heb je zelf die blokken gemaakt

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• XKB

XKB

Anonymous functional

Topicstarter
Ik ben nog met de blokken bezig.. Ik weet zelf idd ook nog niet waar ik koper vandaan ga halen. Ik zat te hopen op de Hornbach. Maar zo te horen hebben ze het daar niet?

Ik ben trouwens bij die sloop richting berkel-enschot geweest. Zijn sloperijen ook op zaterdag open? Dan ga ik morgen weer :D

• Bware81
ja meestal wel maar dan meestal maar tot 12 of 1 uur dus vroeg uit bed.

alleen ostade is tot 4 uur open maar daar ben je al geweest

Verwijderd

vlak bij de reeshof tegenover het brandweer oefen centrum vossenberg

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-02 16:51
Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 19:20:
vlak bij de reeshof tegenover het brandweer oefen centrum vossenberg
je bedoeld daar achter de hornbach??? volgens mij ok want heb op de vossenerg gewerkt maar weet het niet zekerz

• XKB

XKB

Anonymous functional

Topicstarter
Wel balen dat ik geen koevoet heb. Die komen wel goed van pas als je in je eentje probeert zon dashboard open te slopen. Zit ie bij de kadet ook daar trouwens? En is die ook van koper? Nu maar hopen dat ik em n beetje goedkoop kan krijgen, anders had ik net zo goed n dure Blackice oid kunnen bestellen.

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
bel die sloperijen eerst ff!
heb ik (toevallig) gisteren nog gedaan (in Enschede) en heb gevraagd of ze ze hebben en zo ja of ze al uit de auto gesloopt zijn of er nog in zitten en wat ze kosten.
de meesten hebben ze dus al in bakken liggen, en de kosten varieeren sterk.
ik heb nu een adres waar ze iets van 10 euro kosten.
ik ga, als het lukt, morgen er naar toe om te kijken of het wat is.

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 12:04
Als je niet al te handig bent met slopen, kan je beter op zoek gaan naar een autodemontagebedrijf, die hebben namelijk vaak al radiatoren los liggen of ze halen ze er zelf uit tegen een kleine vergoeding.

• XKB

XKB

Anonymous functional

Topicstarter
Vandaar ook de topic-titel :D

• DeadPool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-12-2025
Opel kadet is van koper, kopen ? :P heb er nog 1 liggen :D

• XKB

XKB

Anonymous functional

Topicstarter
Prima mail me maar als je het meent :) xkb[at]hypernation.net

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:26

Epsilon

Bware81 schreef op 15 November 2002 @ 19:06:
sloperij van damen bij de hornbach op dat industrie terrijntje en dan zoeken naar wat oude opel kadettjes daar zitten koperen in

ps heb je zelf waterkoelblokken gemaakt en zo ja waar heb je in omgeving tilburg dat koper gehaald
Yep, daar heb ik hem ook gehaald.

Vraag naar waar ze radiatoren hebben liggen, en dan word je doorgestuurd naar rechts achterin. Daar werkt een man van een jaar of 50. Vraag aan hem of hij kachelradiatoren heeft liggen (heeft ie :P).

Je mag er dan zelf eentje uitzoeken daar. Ze lopen uiteen van 12x15 cm tot 20x20 cm dus keus genoeg. In alu of in koper.

Ik heb er destijds 15 gulden voor betaalt. Verwacht ook zoiets.

• XKB

XKB

Anonymous functional

Topicstarter
Mission accomplished :) Nu de volgende stap: hoe krijg je zon ding schoon van buiten en binnen? Is er zoiets als koperpoets oid?

• Bware81
met hogedruk er doorheen rossen voor een paar minuten dat werkt meestal wel

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:26

Epsilon

Bware81 schreef op 16 november 2002 @ 16:16:
met hogedruk er doorheen rossen voor een paar minuten dat werkt meestal wel
|:(

Die vinnen zijn heel teer.

Eerst laten weken in zo heet mogelijk (ff koken dus) water, met wat schoonmaak azijn. Dat haalt het ergste vuil en de koperoxide laag van je radiator af, waar de vinnen dus ook goed van gaan glimmen. Doe dit niet te lang, want met dit hete water gaat het erg snel.

Daarna goed doorspoelen met water en spiritus om het eventuele vettige spul eruit te halen.

maare, toppie bedrijfje he :>

• XKB

XKB

Anonymous functional

Topicstarter
zeker, ging heel wat makkelijker dan die andere waar ik geweest ben. Ff schoonmaak azijn halen bij de grote AH vanavond dan.

Hoe lang is niet te lang ongeveer?

Pagina: 1