Ik kwam dit spul tegen en het leek me best handig... op andere plaatjes staat ditzelfde spul alleen dan samengetrokken.... Kan iemand mij vertellen waar ik het kan krijgen, wat het kost en hoe het precies werkt??
Pwnd
Krimpkous dusop andere plaatjes staat ditzelfde spul alleen dan samengetrokken....
Verwijderd
Nee, nylon-mesh... Dat is géén krimpkous. Krimpkous krimpt door warmte. De diameter van nylon-mesh neemt af naarmate je het verder uitrekt.
Pwnd
En wat doe je dan met het uiteinde?? (de rafels zeg maar)Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 17:55:
[...]
Nee, nylon-mesh... Dat is géén krimpkous. Krimpkous krimpt door warmte. De diameter van nylon-mesh neemt af naarmate je het verder uitrekt.
Verwijderd
Je smelt de rafels aan elkaar.... je krimpt ze niet.rival24 schreef op 15 november 2002 @ 18:22:
[...]
En wat doe je dan met het uiteinde?? (de rafels zeg maar)
kun je da nie beter mee tape doen, daluk smelt je de mantel van je draden afVerwijderd schreef op 15 november 2002 @ 18:27:
[...]
Je smelt de rafels aan elkaar.... je krimpt ze niet.
Als je krimpkous smelt heb je hem iets te lang verwarmt
Beetje rafelen, en dan heel even een aansteker er onder lijkt mij het handigste.AtomicShockwave schreef op 15 November 2002 @ 19:16:
[...]
kun je da nie beter mee tape doen, daluk smelt je de mantel van je draden af
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
Ehhh. als je nou die mesh eerst op maat knipt, DAN het uiteinde ff langs je aansteker halen zodat het een beetje smelt.AtomicShockwave schreef op 15 November 2002 @ 19:16:
[...]
kun je da nie beter mee tape doen, daluk smelt je de mantel van je draden af
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq