Planetarion... Wie kent hem nog? En zijn er betere ?

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21905

Topicstarter
Ik heb dus tijd geleden lang gespeeld met planetarion en zoals ik me weet te herrineren vele van GoT ook :)

Ging net weer voor de grap eens kijken op de site van planetarion. Laatste ronde schijnbaar. Nah fijn en aardig maar ik ga sowiesow niet betalen voor zo'n spel 8)7

Magoed. Zijn er tegenwoordig andere soort spellen zoals dit online te vinden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Planetarion. Ook gespeeld jah. Soms snachts het bed uit om aan te vallen.

Maar op gegeven moment zijn er altijd bepaalde lui die domineren :/. ik heb het nooit echt balanced gevonden.

Ook zijn er bots enzo. Volgens mij hebben ze dat al verholpen. Maar die dingen zullen er altijd zijn :r :(

of er betere zijn weet ik zo niet.

Ferion was dacht ik ook gratis en nog meer van die zooi :P.

Probeer idlepimps eens >:)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-03 13:34

Bluppy2

Hip!

heb een tijdje Dominion gespeeld.. dat was wel cool. Toen ik een tijdje helemaal "in" Dominion was, heb ik ook Planetarion geprobeerd, dat was echter niet zo'n succes.

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:47
starsphere was voor mij de opvolger van planetarion en met succes. Heb 1 seizoen als de nr 4 speler afgesloten maar vond dat het een te groot deel van mijn leven begon in te nemen dus vandaar dat ik er mee ben gestopt.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:11

epo

ben ook wel benieuwd, pa houdt binnenkort op en de nieuwigheid is er al af helaas.
Wat is er nog meer te spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

http://www.empirequest.com/

Dit heb ik ook nog een lange tijd gespeeld, het is dat ik nu niets meer aan dit soort spellen vind maar toen was het nog super. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:29

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

AH, good ol PA.

tijd lang heeft mij dat ERG bezig gehouden.
heb er geen spijt van hoor, tis alleen jammer dat daardoor andere dingen wat minder goed gingen.

Pa, wat een tijd.
ik begon in ronde 3 (volgens mij al ruim 2 jaar terug) en ben ronde 7 gestopt (is nu 8 geloof ik)

ik heb er nooit voor betaald, altijd account gekregen...
zat vanaf ronde 3 bij dezelfde mensen in de galaxy, en daarom ben ik ook steeds doorgegaan, nu deze laatste ronde is het weer random, en betekende voor mij het einde.
je moet ooit ergens stoppen, en hoewel het een STUK rustiger in mijn leven is, mis ik de community die er om heen zat wel.
dat halfuurtje per dag dat ik er aan zat, toch nog ffies op mIRC met men gal maatjes, en de gekken van TFD chatten, gezellig, als je al zon tijd speelt, dan maak je vrienden, 2 jaar lang dezelfde GC, 2 jaar lang dezelfde mensen in je alliance, dan ken je der wel een paar op een gegeven moment.

jammer om dat achter te laten, maar ja, RL goes on....

het er altijd heeeel veel plezier in gehad, en heb me niet eens zo fanatiek ingezet voor PA, top 150 heb ik 1 keer gehaald met mijn gal, ronde 5 of 6 was dat, lachen was dat :)
heb spinner (de bedenker) ook ooit ontmoet, aardig man, heel rustig, en je kan onwijs met em lachen, paar bier mee gedronken op een meeting van de TFD.

ach jah, the good ol days :)

[edit]
kijk ff op deze link http://members.lycos.nl/mirjamb1982/Rucphen2002/DSCF0044.JPG
links is spinner, rechts Oreo, die later in het tema van creators kwam.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
empirequest werd op een gegeven moment te buggy met nieuwe features erin, PA moest je voor betalen, mja zonde :) was altijd wel ok. Heb ook ff hyperion gespeeld maar daar was ik al snel dood, maar wat wil je als je er geen tijd voor uitleent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Planetarion was vet, maar toen het betaald werd had ik er iig geen zin meer in...
Had toen 2 rondes meegespeeld, alleen de laatste ronde was voor mij gruwelijk verziekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-06 17:10

PromWarMachine

Forsaken Archer

Heb 3 ronden PA gedaan, niet geheel zonder succes overigens, maar goed, ik zat in een goed clan/galaxy :)

In de tweede ronde die ik deed eindigde ik 5e ofzo :9~ Dat geeft dan de motivatie om nog een ronde te spelen natuurlijk. Maar PA is niet het enige dat ik gedaan heb, zo heb ik ook al dan niet voor langere tijd:

* Cybots
* EmpireQuest
* Dominion
* ...
* ...

gespeeld :)

Die ... zijn ook soortgelijke spellen, maar die heb ik niet zo lang gespeeld, zodoende kan ik nu niet meer op de naam komen |:(

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL dat empirequest is bijna een regelrechte kopie van Planetarion!!
SPELEN!!!

edit:
Hoe snel gaan de ticks in Empirequest, ook 1x per uur?

edit 2:
ow nee elk half uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52261

je hebt ook nog Space Miners, dat IS een regelrechte kopie van PA, want het ziet er bijna het zelfde uit zelfs ;) er doen alleen wat weinig mensen mee dus werd het niet leuk meer... 1 tick per minuut is wel leuk trouwens :)

de 1na laatste ronde die ik daar deed was eigelijk super cool... Er was 1 gast, die naaide heel veel lui enzo, loog tegen iedereen, attackte vriendjes van hem enzo (mij zelfs 2x) en nog meer van die shit.

Dus op het laatst (dag 3 ofzo) had hij een score van 800.000.000 of iets dergelijks.. nouja ik nieuwe tag gemaakt op de 2e dag van het spel, om die gozer te killen, beetje mensjes die door hem genaait waren berijken enzo, op dag 3 hadden we 28 mensen in die tag en 16 op IRC die ook echt mee deden, dus we gingen een attack plannen... uiteindelijk werd het een attack van 2.000.000 (ja 2 miljoen :P) schepen die allemaal(!) op dezelfde tick aankwamen zelfs nog, zonder enige jumps of vertragingen (was puur geluk) en na die attack was tie plotseling nog maar 450.000.000 ;)

uiteindelijk hebben we hem om 5 uur snachts (begonnen rond 9 uur savonds) teruggebracht tot 250.000 punten, totale kill dus :D het grappige was ook dat bij die eerste attack met 2 mln schepen het spel zelfs leek te vertragen oid, want het laden en dergelijke ging plots wel heel langzaam ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41570

ik speel al een hele tijd EmpireQuest, zal best dat het heel erg veel op PA lijkt, het is tenminste gratis :)

wel vrij buggy, het komt vaak voor dat ik mn fleets niet kan sturen.
btw, als iemand het speelt, ik ben Vorlon in Shen al'Calhar. Tis nu mn 5e of 6e ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

Ik heb tijden lang planetarion gespeeld vanaf halverwege ronde 1 tot de laatste ronden voordat het pay to play werd ben toen gestopt omdat ik in het qa team van www.mechwars.net zat

probeer die trouwens die speelt erg lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stender83
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-05 15:44
Speel PA nog steeds, sinds ronde 3. Vind het zelf nog erg leuk, x van powerblock veranderen houd de lol er wel in :)
Maar het is nog niet echt zeker of er nooit meer een PA komt na deze ronde, er zijn mensen die het willen kopen, waarvan ik er dus 1 ken.
Wat ik van hem hoorde was de spinner geen prijs kon bedenken voor het spel of zo :/
En het laatste dat ik hoorde is dat een canadees bedrijf het voor $250.000 gekocht heeft op Ebay, maar kan daar niets oficieels van vinden.

En voor een vervangend spel is StarSphere idd wel lache, alleen mis ik er toch iets wat ik bij PA wel heb, meer een soort gevoel als ik het speel of zo.. Weet het niet echt te verwoorden maar meer mensen die ik ken hebben er last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2109

http://games.swirve.com/earth
Earth 2025 spel heerst en heeft een veel betere clan system dan PA ooit zal krijgen. Mocht je het willen spelen moet je me even ICQ'en dan haal ik je wel in een grote alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57975

Speelde altijd Mechwars vroeger, je schijnt nu ook Mechwars 2 te hebben. Kickte wel ass vroeger, nieuwe mechwars heb ik niet gespeeld

Empire Quest vond ik maar saai... en vaak buggy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb op quakenet ff rond gevraagd en ik kwam op een soort van planetarion maar dan in het echte leven. De huidige tijd dus. Met hover tanks, Stealth Vliegtuigen enzow...
www.nukezone.nu :) Tis gratis maar je kan ook een gold member aan vragen. Das $7. Maar je kan ook via girorekening betalen. Gewoon 7 euro voor gold member dus.
Over 23 uur is me nuke protection voorbij en dan ga ik beginnen met aanvallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat voor voordelen bied een gold member status daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51514

haaaaaaaa

PA, kick ass spel :P jammer dat et p2p werd. Kheb nog ff die ronde gespeeld met gratis account, maar er was toen niks meer aan eigenlijk, schepen werden ook verneukt en shit, was ook een tijd Minister of Defense (MoD) in men gal, galaxy defense vleet gebouwd, twas leuk :) maar toen je met een gratis account maar 3millioen punten mocht halen en toen je resource income stopte :( :( ik had zo 3millioen punten. hmm

Mechwars speeld ik ook ff, toen ging ie down voor mechwars 2. ga nu ff reggen, en ass kicken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Voor nukezone:
Afbeeldingslocatie: http://se.images.nukezone.nu/gold_intro.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14845

PA ownde :P heb ronde 3,4,5 gespeeld volgens mij :) iig 1 ronde betaald (met gratis account) was wel leuk altijd maar ik was er niet zo goed in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57065

Planterion was altijs wel cool, jammer dat je tegenwoordig moet dokken....

ben er daarom toen ook mee gequit.... :|

speelde naast PA ook wel imperial conflict...

http://www.imperialconflict.com

ook wel een leuke game, en vond het persoonlijk leuker als PA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59432

_/-\o_ http://www.unitywars.com _/-\o_ stuk sneller dan pa, ticks van 2 min =)
erg leuk maar zelf ben ik ermee gestopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Planetarion... bleh

ronde 3, 4 en 5 gespeeld...

Vond het eigelijk een vrij frustrerend spel...
keer op keer waren er van die planeten, galaxys die 10 tot 100
keer zo groot waren als mijn planeetje en dan nog
alles kwamen halen wat ik had... (Fury/Legion anyone?)

nuja, velen zullen zeggen dat ik maar een defence
moest optrommele... doe dat maar eens als al je maats
100 galaxys ver zitten en de rest van je eigen galaxy een dooie
boel is... daarbij komt dan nog een leuk tijdverschil tussen
alle spelers zodat je regelmatig 's nachts een leuke attack
op je doos kreeg...

*snif* ;)

Na een 3de seizoen van constant gebashed worden ben ik
er maar mee gekapt

En nu ben ik bezig aan mijn eigen versie van PA (in het kader
van een eindwerk JSP - JDBC)

Clowns to the left of me, Jokers to the right