AH, good ol PA.
tijd lang heeft mij dat ERG bezig gehouden.
heb er geen spijt van hoor, tis alleen jammer dat daardoor andere dingen wat minder goed gingen.
Pa, wat een tijd.
ik begon in ronde 3 (volgens mij al ruim 2 jaar terug) en ben ronde 7 gestopt (is nu 8 geloof ik)
ik heb er nooit voor betaald, altijd account gekregen...
zat vanaf ronde 3 bij dezelfde mensen in de galaxy, en daarom ben ik ook steeds doorgegaan, nu deze laatste ronde is het weer random, en betekende voor mij het einde.
je moet ooit ergens stoppen, en hoewel het een STUK rustiger in mijn leven is, mis ik de community die er om heen zat wel.
dat halfuurtje per dag dat ik er aan zat, toch nog ffies op mIRC met men gal maatjes, en de gekken van TFD chatten, gezellig, als je al zon tijd speelt, dan maak je vrienden, 2 jaar lang dezelfde GC, 2 jaar lang dezelfde mensen in je alliance, dan ken je der wel een paar op een gegeven moment.
jammer om dat achter te laten, maar ja, RL goes on....
het er altijd heeeel veel plezier in gehad, en heb me niet eens zo fanatiek ingezet voor PA, top 150 heb ik 1 keer gehaald met mijn gal, ronde 5 of 6 was dat, lachen was dat

heb spinner (de bedenker) ook ooit ontmoet, aardig man, heel rustig, en je kan onwijs met em lachen, paar bier mee gedronken op een meeting van de TFD.
ach jah, the good ol days
[edit]
kijk ff op deze link
http://members.lycos.nl/mirjamb1982/Rucphen2002/DSCF0044.JPG
links is spinner, rechts Oreo, die later in het tema van creators kwam.