[wc] Cooltech

Pagina: 1
Acties:

• bassie666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-09-2024

bassie666

www.wrsmarine.com

Topicstarter
heeft iemand al een goede review gevonden over de cooltech pro (voor amd xp) complete set.
Ik heb er namelijk nog niets zinnigs over gevonden op het internet (ook niet op dit forum)

persoonlijke ervaring met deze systemen vind ik ook interessant, vind het nml wel leuk om te weten wat ik (misschien) koop

HTPC user

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-02 19:33
laat maar

• bassie666

bassie666

www.wrsmarine.com

Topicstarter
Dan krijg je dus links van sites die alleen maar de review geven van BurnOutPc

Show me more.....

HTPC user

Verwijderd

bassie666 schreef op 15 November 2002 @ 17:24:

Show me more.....
check de bovenste link :X

en btw, we zijn je slaafjes niet, ga zelf eens wat opzoeken ofzo...... en zeg niet dat er niets te vinden is @ got of @ google..... dat is er dus WEL. :z

• bassie666

bassie666

www.wrsmarine.com

Topicstarter
dat heb ik dus al gedaan, een paar dagen lang zelfs.

er is gewoon weinig over te vinden, en 1 review is niet genoeg om een mening te vormen.

[boos modus]
bdw als je me slaafje niet wil zijn moet je gewoon je mond houden ipv hier onzin gaan zitten posten.
nOOb
[boos modus off]

HTPC user

Verwijderd

bassie666 schreef op 15 november 2002 @ 17:24:

Show me more.....
what's wrong with that :P bopc is volgens mij de eerste tot nu toe die de echte retail pro kit heeft gerecenseerd ;)

ps: was niet sarcastisch bedoeld hoor, helemaal niet. Heb namelijk even je laatste post gezien ;)

• bassie666

bassie666

www.wrsmarine.com

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 22:46:
[...]

ps: was niet sarcastisch bedoeld hoor, helemaal niet. Heb namelijk even je laatste post gezien ;)
[niet boos meer modus]
mag dan wel niet veel meer posten maar ik probeer het wel goed te doen als ik het doe....
ps. welke post??????
[niet boos meer modus off]

dat draadje had ik nog niet gevonden thanx voor de link, maar hoe was de afwerking (kwaliteit) van de pro set, en was de set goed in te bouwen (lees redelijk makkelijk)

HTPC user

Verwijderd

heheeh lol, nee nvm man, ik ben gaar vanavond.

Verwijderd

T enige verschil met de Pro en de easy is de pomp en de RAD toch, ik ben zelf erg tevreden over de schroefkoppelingen (zelfde als bij Innovatek/Klaxx) inbouwen is even opletten omdat de slangen meedraaien tijdens t aandraaien, dat kun je dus al in mn eerdere berichten lezen ook, kwali is goed, alleen ga ik binnenkort (alsnog) ff de onderkant van t koelblok lappen, want die was best ranzig, heb zelf de RAD al vervangen voor een kachelRAD die binnenkort naar de vloer gaat (uit de pc/lagere kamertemp-tochtige vloer ;) )
Pagina: 1