Toon posts:

USB-modem voor ADSL: wel of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik binnenkort ADSL krijg, vraag ik mij af zo'n USB modem is dat wat of kun je beter een Ethernet modem nemen?

of maakt het gewoon niks uit?

Verwijderd

Als je thuis een netwerk hebt is een ethernet modem wel makkelijk, deze is name te tweaken zodat ie ook als een router fungeert. >:) Als dat neit het geval is maakt het volgens mij niet echt zoveel uit.

• Phenomenon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 13:18
Let wel dat je met een usb nooit naar het snelste abonnement kan gaan. Dusse zou gewoon wat meer betalen en lekker ethernet nemen.

Verwijderd

Supervisor schreef op 15 November 2002 @ 16:44:
Let wel dat je met een usb nooit naar het snelste abonnement kan gaan. Dusse zou gewoon wat meer betalen en lekker ethernet nemen.
wat is het snelste. usb kan tot 11mb dus zo`n probleem zal het niet vormen

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 14:09
Supervisor schreef op 15 november 2002 @ 16:44:
Waar heb je dat dan vandaan?

Ik heb ook een USB en werkt goed in ieder geval. Als je een netwerkje hebt dan zou ik iid geval voor een ethernet gaan.

Als ikzelf opnieuw zou moeten kiezen zou ik nu ethernet nemen. (omdat ik nu een thuisnetwerk heb en toen niet).

Verwijderd

Kwalitatief is er niks mis met een usb modem...ik heb nu ook een netwerkje dus ik ga een router met ingebouwd adsl modem kopen a €150. Modem verkoop ik weer door.

Verwijderd

USB modems worden op het moment weggegeven bij abonnementen, dus zit je er vaak toch aan vast... Je gaat geen ethernet modem kopen als je een USB gratis krijgt neem ik aan. Of kun je een korting bedingen bij de provider op een ethernetmodem? Weet iemand hoe het zit als je over wilt stappen op een goedkoper abonnement bij dezelfde provider (zonnet)? Moet je dan ook aansluitkosten betalen en het gratis modem voor lief nemen (heb ik dus al).

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Zie aub de FaQ: Welk ADSL modem .
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.