Toon posts:

T600 vs M50 vs GD95

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toestellen bij een verlenging van mijn ben regelmatig abbonement voor 2 jaar:

Onder de 100€ zijn deze:

Ericsson T600
Panasonic GD95
Siemens M50

Het gaat alleen om het gebruiksgemak en om het bellen, alle andere dingen zijn meegenomen maar geen prioriteit.

Ze lijken allemaal heel erg op elkaar, mijn vraag is.
Wat denken jullie welke de beste is, of met welke hebben jullie goede ervaringen.

(ps. is een selectie van dacht ik de beste toestellen voor die prijs)

Thnx

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 23:46
Ligt eraan wat je nu hebt, dan zou ik voor een soortgelijk toestel kiezen.

no comment

Verwijderd

De T600 heeft mijn broer, jouw linkje verwijst naar de R600. R600 is op zich wel een leuk toestel, wat leuke features, maar verder ken ik hem niet echt. De T600 is ontzettend klein, fijn in gebruik en handige functies. Kijk eens op www.kieskeurig.nl voor meer gebruikerservaringen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een GD 92, sorry voor de foute link

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De GD95 is niet echt mooi Afbeeldingslocatie: http://212.213.255.72/keepthis/bigpic/pagd95.gif, ik zou de T600 kiezen, maar als je de R600 bedoelt dan liever de M50.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 08:42

Bluppy2

Hip!

ik heb een t600, ik vind het een prima toestel. Lekker klein maar toch goed te bedienen. Geen overbodige meuk die je toch niet gebruikt. Ik kan natuurlijk niet over de andere toestellen oordelen. Maar deze kan ik aanraden! :)

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De t600 is echt relaxed :) Super klein, maar toch verbazend goed te bedienen, als je de r600 bedoeld zou ik voor die Siemens gaan, die ziet er nl ook wel leuk uit IMO.

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
De R600 is een aardig telefoontje, maar de M50 is toch iets beter en fijner in gebruik. De GD ken ik niet, maar hij ziet er ook niet echt mooi uit. Een beetje te groot en een lelijk uitstekend ding bovenaan. Ik zou voor de M50 gaan.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

C}{@0$ schreef op 16 november 2002 @ 12:54:
De R600 is een aardig telefoontje, maar de M50 is toch iets beter en fijner in gebruik. De GD ken ik niet, maar hij ziet er ook niet echt mooi uit. Een beetje te groot en een lelijk uitstekend ding bovenaan. Ik zou voor de M50 gaan.
Waarom is de M50 beter en fijner in gebruik??
de M50 is een stuk groter, en zwaarder. de toetsen van de t600 zijn ondanks het formaat nog prima berijkbaar.
De m50 heeft wel JAVA functionaliteit, maar de vraag is wat je daar aan hebt, zolang de nederlandse providers nog nauwelijks "over the air" ondersteunen. De m50 heeft ook een kleiner telefoonboek dan de t600.... En de t600 heeft uitstekende agenda functionalteiten. Ik weet alleen niet hoe dat bji de m50 zit.
De m50 heeft wel weer GPRS, maar ik heb geen idee of je dat veel gebruikt.

* Bluppy2 had geen fijne ervaringen met z'n siemens m35i en vertrouwd siemens niet meer zo...

Misschien kan de topicstarter maar beter ff naar een telecomwinkel gaan om ze allemaal een keer in z'n hand te houden... :)

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
bluppy2 schreef op 17 November 2002 @ 11:25:
[...]

Waarom is de M50 beter en fijner in gebruik??
de M50 is een stuk groter, en zwaarder. de toetsen van de t600 zijn ondanks het formaat nog prima berijkbaar.
De m50 heeft wel JAVA functionaliteit, maar de vraag is wat je daar aan hebt, zolang de nederlandse providers nog nauwelijks "over the air" ondersteunen. De m50 heeft ook een kleiner telefoonboek dan de t600.... En de t600 heeft uitstekende agenda functionalteiten. Ik weet alleen niet hoe dat bji de m50 zit.
De m50 heeft wel weer GPRS, maar ik heb geen idee of je dat veel gebruikt.

* Bluppy2 had geen fijne ervaringen met z'n siemens m35i en vertrouwd siemens niet meer zo...

Misschien kan de topicstarter maar beter ff naar een telecomwinkel gaan om ze allemaal een keer in z'n hand te houden... :)
Als je het topic had gelezen, en mijn post dan was je erachter gekomen dat hij de T600 en de R600 waarschijnlijk door elkaar heeft gehaald en ik de R600 bedoelde. Ik vind de R600 crap en de T600 superleip.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

C}{@0$ schreef op 17 november 2002 @ 13:11:
[...]

Als je het topic had gelezen, en mijn post dan was je erachter gekomen dat hij de T600 en de R600 waarschijnlijk door elkaar heeft gehaald en ik de R600 bedoelde. Ik vind de R600 crap en de T600 superleip.
en ik zou het wel op prijs stellen als je eens argumenten gaat gebruiken. Want aan die posts van jou (zonder een goed argument) heeft niemand iets. Ook al heb ik iets niet goed gelezen, dan is er nog geen reden om iemand zo af te zeiken. Ik heb iig nog we leen gestructureerde post neergezet..

Pagina: 1