[XP] dubbelklik reactie bij enkel klikken

Pagina: 1
Acties:

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-04 22:24
ik heb nu ongeveer 9 maanden een M$ intellimouse optical en gebruik deze naar volle tevredenheid. helaas is het zo dat ik al een week ofzo last heb van het feit dat wanneer ik enkel klik op een window, de actie wordt uitgevoerd die je zou verwachten bij dubbelklikken.

als ik dan dubbelklik wordt er vaak een actie twee keer uitgevoerd. ik heb de dubbelkliksnelheid geprobeerd aan te passen maar dit werkt allemaal niet.

is er iemand op de hoogte van deze gedragingen van de muis? lijkt het op een software of een hardware probleem?

• gangsterjoey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Uninstall je drivers, en zet ze er opnieuw op... misschien dat dat helpt...

Of heb je misschien 'dubbel' geïnstalleerd, de standaard WinXP drivers, en daar de Logitech drivers overheen :?

|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!

• Rockster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:12
Ik heb het wel eens gehad met een oude ps/2 muis (geen MS :P), dit werd gewoon veroorzaakt doordat er al zoveel met dat ding geklikt was, dat het knopje een beetje 'lam' was... kweetniet hoeveel jij per dag klikt, maar dit kan 't zijn natuurlijk :)

[ Voor 0% gewijzigd door Rockster op 15-11-2002 16:35 . Reden: typo ]

Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C

Verwijderd

of heb je de instellingen in WinXP mischien p.o. veranderd zodat enkelklik iets opent

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
gangsterjoey schreef op 15 November 2002 @ 16:28:
Uninstall je drivers, en zet ze er opnieuw op... misschien dat dat helpt...

Of heb je misschien 'dubbel' geïnstalleerd, de standaard WinXP drivers, en daar de Logitech drivers overheen :?
En waarom zou tie Logitech drivers instaleren als tie een Microsoft muis heeft..?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• nimm2
Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 16:50:
of heb je de instellingen in WinXP mischien p.o. veranderd zodat enkelklik iets opent
nee hoor

volgens mij is het een hardware probleem

Verwijderd

Sorry voor de topic kick, maar het is wat overbodig om er een nieuwe voor aan te maken.

Ik heb dit probleem dus ook een tijdje, maar dan met een logitech muis. Ik heb zojuist Windows XP opnieuw geinstalleerd na een HD Crash en het probleem is nog steeds aanwezig. Ik weet niet of iemand er ondertussen al een oplossing voor gevonden heeft, maar ik heb via google en hier via de got-search nog niks kunnen vinden.

• nimm2
mij muis bleek kapot. ik heb via de garantie van microsoft TWEE nieuwe muizen gekregen, omdat er eentje van het verkeerde type was opgestuurd
Pagina: 1