Ik heb hier een pentium 3 450 staan met 64 mb geheugen een sblive en een viper 770 TNT2 kaart. windows erop gezet, nieuwste drivers voor alle kaarten, maar hij gaat zo sloom als dikke stront.. bv. unreal tournament, andere computer in huis pentium 2 400 met een tnt1 kaartje van 8 mb met ook 64 mb geheugen gaat wel een keer zo snel, unreal draait daar gewoon perfect op..
ik heb het idee dat het iets met het geheugen te maken heeft aangezien hij de hele tijd mijn hd nodig heeft en die dat op de andere computer niet doet..
nu weet ik hoe ik windows moet instaleren, kaarten in mijn pc moet drukken drivers instaleren enz.. maar van echte hardware techinsche zaken heb ik weinig verstand..
dus iemand een idee wat hier mis is??
ik heb het idee dat het iets met het geheugen te maken heeft aangezien hij de hele tijd mijn hd nodig heeft en die dat op de andere computer niet doet..
nu weet ik hoe ik windows moet instaleren, kaarten in mijn pc moet drukken drivers instaleren enz.. maar van echte hardware techinsche zaken heb ik weinig verstand..
dus iemand een idee wat hier mis is??