[systeem] namen

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Ik ben een beetje door me namen heen:

Hoe heten de leden uit jouw hardware familie?

Elke keer als ik me thuisnetwerk (incl. me werklatop/desktop) en alles opnieuw installeer omdat er wat nieuwe familie-leden zijn, of dat we allemaal overstappen op een nieuw OS, dan geef ik alle hardware weer een nieuwe set namen.

Ooit in een ver verleden door het mudden begonnen met me systemen namen te geven uit de Noorse Mythologie. Daarna overgestapt op een serie hele mooie namen uit de Griekse Mythologie (alleen binnen de korste keren kom je erachter dat iedereen dat doet). :) Toen in me SNES tijd er eigenlijk alleen maar Japanse games voor me copiers waren, heb ik Japanse namen zoals Kou Sibusawa gebruikt. Ergens tussendoor in me Amiga tijd ook nog namen van spellenmakers als Sid Meijer gebruikt, en de laatste ronde die ik heb is een beetje een zooitje van namen uit de filmwereld van acteurs als Sean Connery en Audrey TouTou.

Maar...

Januari komt de nieuwste game PC erbij en gaat alles om naar Wi-Fi network op basis van een Linksys router.

Afbeeldingslocatie: http://www.thedirtforum.com/picgallery/photos/nw-layout.gif

Ik zoek dus iets nieuws & origineels!

Inspiratie is dringend nodig voor een stuk of 4-5 machines. Suggesties, ideeen, jouw lijstje, alles is welkom! :)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm...

de mijne heet gewoon PCRUUD ... lekker eenvoudig toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:30

LopeZ

Too much is never enough

Geen OH vraag, meer iets voor HK maar daar kun jij nog niet in

Dit topic is gesloten.