AnandTech roddelt over DPC

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Ze beginnen al aardig wat schijt in hun broek te krijgen dacht ik zo :) Een beetje sportieve concurrentie kan geen kwaad voor die jongens het maakt alles ook een beetje levendiger. Lekker elkaar een beetje jennen af en toe moet kunnen :)

Die Bleep heeft er dus duidelijk geen (hollandse koeienkaas) kaas van gegeten ;)

Verwijderd

Waarom zo 'secretive' over de MF, ze zijn er toch in 4 klikjes achter (Tweakers.net, Forum, DutchPowerCows, Megaflush 5)

Maarja, ze zijn jaloers, en weten dat ze verslagen zullen worden, daarom zeggen ze dat wij alleen goed kunnen zijn d.m.v. MegaFlushes, wat natuurlijk niet waar is. Het zal niet geweldig lang meer duren voordat we TA in de daily stats voorbij zijn.

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 00:25
Anandtech zal het nog moeilijk krijgen als we met hun over enkele weken om positie 1 gaan strijden

• Ceaser
  • Laatst online: 23-05 00:25

• PoisonouZ
  • Laatst online: 04-05-2021
anandtech reageert zo omdat ze bang zijn... :) waarom zouden ze het anders steeds over dpc hebben?

• Dutchman!
  • Laatst online: 19:54
Volgens mij moeten jullie die stukjes nog eens doorlezen jongens. Anandtech geeft er geenszins blijk van 'bang' oid van ons te zijn. Het enige wat ze in die forumthread constateren is dat iemand zijn excuses aanbied voor eerder vermeend opschepperig gedrag van DPC leden. In ieder geval is die thread gebaseerd op een lid van Anandtech die dacht dat een lid van ons het hele team was :)

We spend our years as a tale that is told

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
Jullie vergeten wel dat Anandtech VEEL groter is dan je denkt.
Ze hebben ook een goede positie in Seti@Home.
En als ze willen kunnen ze een aantal gasten over laten stappen en dan zijn ze weer een stukje voor op ons.
En ook zij groeien natuurlijk.
Je zou om het goed te vergelijken de groei curves naast elkaar moeten zetten van het aantal leden en Mkeys/day....

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

Jullie (ik noem geen namen)
moeten niet zo opscheppen daarzo bij anand.

kan beter je muil houwe en gewoon doen wat je moet doen en dat is koeien van stal halen.

Zometeen gaat het een keertje mis en wie lacht er dan het hardst...

juist, onze vrienden van anand.
en de mensen die bij anands forum zo hebben geblaft hoor je dan niet meer.

schiet niet op zo..

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
USFenz. niet huilen he!? Ik vind best dat we ze een beetje mogen fokken daar bij AT. Zij zijn groot en wij zijn klein, is mijn devies!
Ons landjes is een stuk kleiner dan de hele wereld, die voor hun kan grazen. We moeten het gewoon leuk houden en ervan uitgaan dat we over een maand of 2 met ze mee kunnen doen om de #1 in de daily's.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Hehehe, ik heb me wel kostelijk vermaakt. Eerst een gast die denkt dat teams en participants gezellig naast elkaar staan in de stats, en vervolgens ook nog 1 die dat geintje van Dirk-Jan (dat we geen MF meer mochten houden) écht geloofde :) :)

M'n post daar was trouwens wel serieus bedoeld, 't slaat nergens op om tof te gaan lopen roepen dat we ze gaan verslaan zolang ze elke dag zo'n beetje 300K blokjes uitlopen op ons.
Reden temeer voor ons om MEER koeien in te zetten. :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-05 10:56
Hehe Pinball, ik heb me ook kostelijk vermaakt met die threads >:), zie dan ook mijn posts aldaar

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Simpele gasten op Anand...

laten zomaar een beetje met zich sollen door wat hollanders...

PS. Anand groeit niet zo hard meer...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Femme
  • Laatst online: 15:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Daarom zijn ze bang voor ons. DPC groeit keihard :) :) .

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-05 12:29
Mooi forum wel trouwens daar

DIT IS MIJN WEBSITE

• php
  • Niet online

php

Ik vind de forum software daar wat rommelig, maar wel mooi.

Anandtech reageert zo omdat het bij sommigen van hen dun door de broek loopt. Zij groeien niet meer, wij wel, en hoe! Dat hebben ze echt wel door.

Verwijderd

Is Anand ook niet aan het sparen voor een MF? Want dan hebben ze ons er mooi ingeluisd. :(

Verwijderd

Ook al heeft AT een MF voorbereid.
Ik vind dat jullie, jullie mond moesten houden over de MF.
Dat is nog steeds opscheppen, die weten gewoon nu wanneer de MF is, doordat jullie je vingertjes niet bij jullie konden houden...
Maar ja, gedane zaken nemen geen keer :(

O JA, DPC groeit als een beertje, dat gaat lekker de goeie kant op :)

• Gregoor
Beezz, ze kwamen het toch wel te weten van de megaflush, want KifarU lekt toch alles.

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kort samengevat:

- Team Anandtech is groot in RC5, SETI@HOME, Gamma Flux en (tot voor kort) ECDL.
- Er is niemand bang, want 1 dag een eerste plaats vindt niemand interessant.
- De mensen bij TA zijn niet simpel, maar Amerikanen nemen alles wat letterlijker en zijn zeer politiek correct. Dus ze beginnen meteen te zeiken als iets niet helemaal vriendelijk lijkt te zijn.
- Het wordt er niet leuker op als mensen van DPC gaan lopen schelden of onzinnige teksten gaan achterlaten. Houd het dus aub beschaafd.
- Er wordt niet steeds over DPC gepraat. Er wordt gereageerd op jullie uitlatingen.
- TA bereidt geen MF voor. (zie punt 2)
- KifArU lekt beide kanten op. In het belang van de goede relaties.

Thijs

• Gregoor
Daar staat het allemaal, mooi samengevat.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ok luister:
AT is gewoon een heel groot team. Maaaaaaaaaarrrrrrrrrrr. Ze zijn niet de grootsten. Slashdot.com, dat is pas een echt team! AT is een groot team omdat t een groot forum is met leden over de hele wereld. DPC is all dutch en dat is een hele prestatie. Wij groeien bovndien erg hard (zie ook mijn history topic), en ik ben alleen geinteresseerd in het inhalen van de "groten" in de daily stats. AT mag dan wel niet bang zijn, maar een hecht team is het allerminst. Hier jutten we mekaar allemaal op en worden er leuke dingen gedaan als proxy's sites en tshirts.
En 1 dag de eerste plaats vind ik wel interessant hoor, dat is toch hardstikke leuk? Je moet niet gaan doe alsof dat niet interessant is want op AT hebben ze t er wel over, en dan gewoon in positieve zin. Het is gewoon koel om eerste te zijn.
Verder: Wat mij betreft zijn amerikanen gewoon simpel. Gelukkig niet allemaal, maar doordat t zo'n grote massa is komen ze nogal dom over. Velen van hem zijn dat oook.
En dat kifaru lekt is leuk, maar ik heb liever dat ie gewoon voor ons graast in plaats van lult :) :D
Ach schijt laten we gewoon zoveel mogelijk blokjes kraken met n allen, en zorgen dat we over een maand of 2 de eerste plaats innemen

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Topicstarter
RubZie,
als trouwe AT-bezoeker (1 post!) durf ik wel op te merken dat AT de competitie er flink in houdt....
wanneer hebben we hier voor het laatst een wedstrijd gezien voor de 100.000, of om in de top 200 te komen, wat nu voor de kleine beginner best lastig is (1400-200=1200 niet in de top 200!) (mika's proxy helpt volgens mij ook, betere stats op één plek (beetje als de MegaFlushStats© van Chaos

AT géén hecht team? ik weet niet of /. hun koeien coached in één of ander forum (url bitte?), dus ik heb géén vergelijkingsmateriaal... waarschijnlijk zijn ze 3 (voorheen 4) hechte teams....

dat de SETI's, Gamma's en ECDL's met de verkeerde wedstrijd bezig zijn, is misschien een reden voor de brandstapel ;) , maar je wil ook niet dat zei hun spacekoeien op onze weilanden laten grazen.... :7

Join TeamBVD!

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Nieuwe titel voor dit topic:

DPC Roddelt over AnandTech :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Pagina: 1