Toon posts:

Poten van Aopen HQ- --

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan je die lompe mr patatohead voetjes er ook af halen of zitten die krengen er muurvast op?

Ik zit te twijfelen over die aopen hq-08 en de addtronics. Ze verschillen 50 piek in prijs, maar over de addtronics van oc-shop zijn ook veel mensen te spreken ofniet?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:13
Die pootjes zitten er los bij, je kan ze er zo onder klikken, afhalen wil vast ook makkelijk (heb ze er zelf ook niet onder).

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Denk dat ik toch maar voor de addtronics ga =)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:12

crisp

Devver

Pixelated

Poten vervangen door wieltjes is ook best strak. Ik heb alleen nog geen geschikte wieltjes gevonden, maar heb ook nog niet echt gezocht moet ik zeggen.

Intentionally left blank

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:37
Ruilen?? Ik heb een setje wieltjes bij mijn kast gekregen, maar omdat deze al zo hoog is en maar netaan onder mijn bureau past heb ik de wieltjes (van die zwenkdingen) er niet ondergezet. Nu ben ik op zoek naar van die kleine voetjes. Dat past nog wel.
Meel me anders ff.
ruud@panic.et.tudelft.nl

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Hou er wel rekening mee dat je kast los van de grond moet staan wil je dat je intake-fan lucht kan aanzuigen, die poten zitten er dus niet helemaal voor niets.

Ze zijn trouwens draaibaar, als je ze inklapt vallen ze binnen de breedte van je kast.

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

ik heb die poten ook ingeklapt onder de kast. Je ziet er niets van en zo komt er toch nog lekkere frisse lucht in de kast...zonder met een dremel dat ding te lijf te gaan alsof er geen morgen meer is!!!! >:)

reserveringshouder Tesla Model 3

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:37
Ik heb gewoon een mooi gat aan de voorkant van mijn kast gemaakt. Daar komt binnenkort nog een 120mm gat bij (+ fan erachter :) ). Lucht genoeg :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:13
Mijne staat in een kastje, ongeveer 5cm van de grond, dus zuigen doet ie wel >:)

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1