Toon posts:

Webbased msn vragen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag zijn er 2 topics geweest over webbased msn:
Sprintbiz Instant Messenger en IM: Sprint is gestopt met services

In beide komt het voor welke andere webbased client te gebruiken i.p.v. sprint, omdat men niet bij sprint kan registreren.
Dit is echter niet zo, zie mijn post in een van de topics: Verwijderd in "Sprintbiz Instant Messenger"

Het lijkt me handig om in de sluitposts de oplossing mee te nemen, omdat dit als gevolg had een kick in een topic, en ook het openen van een ander met dezelfde vraag.
Dit in de hoop dat als men deze vraag weer krijgt en de search gebruikt, ze meer aan deze topics hebben dan alleen een sluitpost.

Edit:
Deze reactie: Schaapjuh in "Vervelende proxy server op het werk!!!"
In het desbetreffende topic had ook een sluitpost die daar mee te maken had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Het is echt niet mogelijk om bij elke sluitpost weer een oplossing te geven. Soms is dat namelijk meer dan een half uur zoeken.
Verder is het ook niet echt slim om dat te doen. Een voorbeeldje:
User open topic met een vraag die met de search te vinden is. Moderator sluit z'n topic met de oplossing in de sluitpost. Vervolgens zal deze user vrolijk zo door gaan. Hij krijgt immers de oplossing toch wel.

Deze topics zijn imho ook niet echt gesloten vanwege het "UTFS" gehalte(ik heb het 2e topic gewoon gemoved), maar ze zijn vooral gesloten omdat er geflamed werd.

Het is mooi dat de oplossing in die topics staat, dan kunnen andere mensen dit terug vinden :)