Mn PC moet altijd 2x opstarten, zwaar irritant...
De 1e keer loopt hij na een paar minuten vast..... de 2e keer moet ik een paar keer op reset drukken en dan na soms 2, soms 5 keer start de pc op en blijft aan.
Ik heb gisteren windows XP dr maar eens opnieuw opgezet en heb nog steeds hetzelfde probleem.
Ik heb al half jaar dit probleem denk ik nu maar nooit zin gehad om de pc te formatteren, nu was het dus wel nodig... zonder resultaat.
Ik ga er dus nu vanuit dat het een HW-prob is, en heb het volgende geprobeerd:
- BIOS geflashed
- Video / Sound & Geheugen eruit gehaald en opnieuw ingeprikt
- kabels losgehaald en er opnieuw ingezet (van de HDD, soundcard, CD, DVD)
- GoT afgezocht, maar kon het niet vinden
Wat denken jullie dat het is, ik denk zelf de videokaart of de harddisk....
(heb helaas geen andere harddisk of videokaart hier)
edit: systeemspecs zie sig
en als toevoeging mijn tv-out doet het ook niet onder XP, heb de originele nvidia drivers gedownload.... misschien is mn hele videokaart wel brak
EDIT2: ik ga even reep vnan 512 mb dr uit halen en van 128 erin laten zitten, dan laat ik de pc ff afkoelen en probeer ik t opnieuw.
De 1e keer loopt hij na een paar minuten vast..... de 2e keer moet ik een paar keer op reset drukken en dan na soms 2, soms 5 keer start de pc op en blijft aan.
Ik heb gisteren windows XP dr maar eens opnieuw opgezet en heb nog steeds hetzelfde probleem.
Ik heb al half jaar dit probleem denk ik nu maar nooit zin gehad om de pc te formatteren, nu was het dus wel nodig... zonder resultaat.
Ik ga er dus nu vanuit dat het een HW-prob is, en heb het volgende geprobeerd:
- BIOS geflashed
- Video / Sound & Geheugen eruit gehaald en opnieuw ingeprikt
- kabels losgehaald en er opnieuw ingezet (van de HDD, soundcard, CD, DVD)
- GoT afgezocht, maar kon het niet vinden
Wat denken jullie dat het is, ik denk zelf de videokaart of de harddisk....
(heb helaas geen andere harddisk of videokaart hier)
edit: systeemspecs zie sig
en als toevoeging mijn tv-out doet het ook niet onder XP, heb de originele nvidia drivers gedownload.... misschien is mn hele videokaart wel brak
EDIT2: ik ga even reep vnan 512 mb dr uit halen en van 128 erin laten zitten, dan laat ik de pc ff afkoelen en probeer ik t opnieuw.