Toon posts:

[WIN98SE] Alleen opstarten na veilige modus!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op een P200 windows 98SE geinstalleerd. Draait goed, toen ging ik Office XP pro NL installeren, ging ook goed. Daarna opnieuw opstarten en hij blijft hangen bij het renderen van de achtergrond op willekeurige 'hoogte'. Ik draai daarna dan in veilige modus, ff aan laten staan en daarna restarten in weer de normale modus en dan doet hij het goed. Maar zodra ik dan opnieuw boot dan hangt hij weer bij het renderen... Office XP heeft ook de ODBC aangepast volgens mij wat is dat voor iets en heeft het daar mee te maken?

• tommie-boy
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 09:38
heb je je windows vooraf al geupdate bij windowsupdate???
(Tommie-boy denkt dat als je je video kaart driver ff uninstalled en daarna weer installed, dat het misschien wel goed komt.... (heb je alle drivers al geupdate???)

Humor moet je serieus nemen

Verwijderd

Topicstarter
nee dat niet ik heb altijd het gevoel dat hij dan echt traag wordt, en al die updates hebben hier geen betrekking op :(

• tommie-boy
Schijnbaar niet (MS vertelt je echt niet alles hoor...).... Hoeveel ram heb je in die pc zitten???

Verwijderd

Topicstarter
OK, dan doe ik die updates zometeen ff... Er zit nu 64mb geheugen in. Allemaal EDO.

Verwijderd

volgens mij draait office xp echt niet met slechts 64 Mb

Verwijderd

Topicstarter
nou hij deed het de vorige keer wel maar toen stond er 2000 op dus dat is onzin

• tommie-boy
Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 14:54:
volgens mij draait office xp echt niet met slechts 64 Mb
Volgens MS zelf ( http://www.microsoft.com/...ion/fastfacts.asp#header3 ) kan het gewoon met 64 mb geheugen...

Verwijderd

Topicstarter
geupdate maar geen resultaat...
Pagina: 1