Toon posts:

[w2k] poledit*

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een server waar op windows 2000 Server opstaat en de clients die draaien op windows 2000 professional. ik heb users aangemaakt en de profiles doen het ook maar niet helemaal, ik zit met een probleem en dat is dat de desktop en programma's die in het start menu zitten gewoon hetzelfde zijn.

maar wat ik dus wil is het gebruik met poledit, mijn vraag is waar moet ik het .pol bestandje opslaan en moet ik nog ergens het pol bestandje activeren of iets.

ooh en onder welke naam moet ik het opslaan

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wat doet die server; gebruik je een AD of niet? En verder: waar heb je op gezocht :?

Ik heb er geen ervaring mee maar heb een donkerbruin vermoeden dat dit heeeel goed te vinden is. Hmm even proberenen de klapper Step-by-Step Guide to Understanding the Group Policy Feature Set
Daar red je het vast wel mee :Y)

Overigens weet je ondertussen best wel waar het Windows Operated Systems - Policy staat, en dat we graag naast zoeken ook een goede topictitel zien :*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.